הזוג נעצר

הונו וגנבו מטבעות קריפטורגרפיים ונעצרו

המשטרה עצרה זוג תושבי ירושלים לאחר שעל פי החשד השניים ניצלו באג באתר בינלאומי וגנבו מטבעות קריפטורגרפיים בשווי מצטבר של מאות אלפי דולרים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

'חקירה וירטואלית': משטרת ישראל מנהלת חקירה כנגד זוג בשנות ה-30 מירושלים, בחשד לעבירות הלבנת הון וקבלת דבר במרמה בשווי מוערך של כ-800 אלף דולר במטבעות קריפטוגרפיים.

ראשיתה של חקירת המשטרה, הנה כחלק משיתוף הפעולה של משטרת ישראל עם רשויות החוק בקנדה, במהלכו התקבל מידע אודות 2 חשודים ישראלים החשודים בעבירות מרמה במטבעות קריפטוגרפיים שונים במרחב הסייבר בסכום מצטבר של מאות אלפי דולרים.

חוקרי הסייבר של משטרת ישראל שפתחו בחקירה שהתנהלה כמעט כולה בתחום מרחב הסייבר הווירטואלי, הצליחו לאתר את זהותם וכתובתם של החשודים (שנות ה-30) בירושלים והבאתם לחקירה במשטרה.

עם התקדמות החקירה עלה, כי על פי החשד ניצלו החשודים 'באג' באתר בינלאומי העוסק בהמרת מטבעות קריפטוגרפיים לטובתם האישית, והוציאו ממנו במרמה מטבעות בשווי רב.

בחיפוש שערכו החוקרים 'בארנקיהם' הווירטואליים של הזוג, הצליחו לתפוס מטבעות קריפטוגרפיים בשווי מוערך של עשרות אלפי שקלים.

עוד נתפס רכוש מוחשי נוסף יקר ערך, שעל פי החשד נרכש בחלקו באותם מטבעות קריפטוגרפיים לאחר שהומרו לכסף מזומן.

החשודים כאמור נחקרו במשטרה בחשד לקבלת דבר במרמה ועבירות הלבנת הון, בסיומה שוחררו לביתם בתנאים.

במשטרה ציינו, "מדובר בחקירה נוספת שהתפתחה בעקבות שיתוף הפעולה הרציף של המשטרה עם רשויות אכיפת החוק במדינות זרות, וכל זאת במטרה להגיע לכלל החשודים בכל מקום בעולם, ולהביאם לדין, ועל מנת שידעו שברשותה של המשטרה מגוון כלים טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם שלא ניתן להסתתר מפניהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר