1.4 מיליון ש"ח

3 נעצרו בחשד להונאה של משרד החינוך

חשד: בעלי העמותה החרדית מבית שמש הוציאו במרמה ובהונאה כ-1.4 מיליון ש"ח מכספי משרד החינוך. בתום חקירה סמויה, עצרה אתמול המשטרה שלושה חשודים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ראשיתה של חקירת המשטרה החלה עם קבלת דיווח אודות חשד למרמה והונאה המבוצעים כנגד משרד החינוך במטרה להשיג כספים למוסד חינוך המנוהל ע"י עמותה חרדית בעיר בית שמש.

חוקרי ההונאה של משטרת ישראל שפתחו בחקירה סמויה, הצליחו לאתר עשרות מסמכים שהועברו מהעמותה למשרד החינוך, החתומים ע"י רואה חשבון ובהם תצהירים אודות מוסד חינוך אותו מפעילים, שבגינם על פי החשד הצליחו להוציא סכום מצטבר של כ-1.4 מיליון ש"ח במהלך השנתיים האחרונות.

עוד העלתה החקירה, כי על פי החשד, המסמכים שהועברו למשרד החינוך מזויפים וכך גם החתימות המופיעות עליהם של רואה חשבון שעל פי החשד מעולם לא התקשר עם העמותה וככל הנראה החשודים זייפו את חתימותיו.

אתמול, עצרו חוקרי המשטרה 3 חשודים (שנות ה-20, בית שמש) מרכזיים בניהול העמותה והם הובאו לחקירה בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בכוונה לקבל דבר, שימוש במסמך מזויף, הלבנת הון ועבירות נוספות.

עם סיום חקירתם יוחלט באם להביאם בפני בית המשפט.

במשטרה ציינו, כי "קבלת התלונה במשטרה, הובילה לפתיחה בחקירה סמויה ונרחבת העוסקת בהונאה בהיקף גדול ובעבירה שעיקרה פגיעה ישירה במוסדות החינוך, בתלמידים ובכספי הציבור משלם המיסים. במסגרתה פעלו החוקרים לגיבוש תשתית ראייתית כנגד החשודים המרכזיים שפעלו בדפוס פעולה מתוחכם במשך כשנתיים וקיבלו במרמה כספים בסכום רב ממשרד החינוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר