הטפטים שמשאירים את הפוליטיקלי קורקט מחוץ לבית

בעיצובים של מותג חיפויי הקיר Flavor Paper הפוליטיקלי קורקט נשאר מחוץ לתמונה, עם הדפסים נועזים מתוך קולקציה חדשה ששוברת את המוסכמות. בונוס: האורחים לעולם לא ישתעממו בבית שלכם (עיצוב פנים, סטייל)

חשבנו שמדובר בטפט אלגנטי - ואז התקרבנו (צילום: arte studio)

בקבוקים מנופצים ועשרות סכינים בשלל גדלים - תיאור שאולי נשמע כמו זירת פשע, אבל עם הגוונים המתאימים - וראש משוגע מספיק - הוא הופך ללא פחות מעיטור אלגנטי לפינת האוכל.

אביזרים חדים - קולקציית, Flavor Paper, עילית הלבשה לבית, (,צילום: arte studio)

מדובר באחד ההדפסים הבולטים מהקולקציה החדשה של מותג חיפויי הקיר הלא קונבנציונלי Flavor Paper המיועד לאלו שלא מפחדים להתפרע עם העיצוב. מעצבי המותג משאירים את הפוליטיקלי קורקט הרבה מחוץ לתמונה, עם הדפסים נועזים כמו מצלמות נסתרות בין פרחי הקיר, עיטורי שפמים, בננות ואפילו עכברושים וברזי כיבוי אש (נראה אם תצליחו למצוא אותם) בגרסאות שמחברות בין ביקורת חברתית לחינניות ואלגנטיות מרשימה.

עכברושים וברזי כיבוי אש - קולקציית Flavor Paper, עילית הלבשה לבית (צילום: arte studio)
מה תמצאו בין הטפטים המסקרנים? עכברושים וברזי אש - נוף ניו יורקי קלאסי - שמעולם לא הרגישו קלאסיים כל כך; אביזרים חדים - סכינים, מספריים, מזלגות, בקבוקים שבורים - שמפנים אצבע מאשימה לאפס המעש של החברה כלפי אלימות;
אביזרים חדים - קולקציית Flavor Paper, עילית הלבשה לבית (צילום: arte studio)
מצלמות נסתרות בין שושנים - סדרה מהקולקציה שמעבירה ביקורת על ההתקדמות הטכנולוגית שבעקבותיה כולנו מצולמים כל הזמן, בכל מקום, מבלי בהכרח להיות מודעים לכך. הסדרה מציגה קבוצות-קבוצות של הדפסי פרחים וצמחיה, שעל כל אחת מהן מותקנות מצלמות נסתרות;
מצלמות נסתרות - קולקציית Flavor Paper, עילית הלבשה לבית (צילום: arte studio)
ו...שפם צרפתי - הסדרה "Mustachio" הופכת דבר רנדומלי כמו שפם לאמירה עיצובית של ממש, כשהיא מעוטרת במאות שפמים אשר מפוזרים בצורות שיוצרות תחושה של עיצוב אלגנטי וגורמות לכם לשכוח שמדובר "בסך הכל" בשפם משוכפל.
שפם צרפתי - קולקציית Flavor Paper, עילית הלבשה לבית (צילום: arte studio)
מה שבטוח, לאורחים שיבואו אליכם יהיה הרבה חומר למחשבה כשהם יישבו מול הקירות האלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר