"בני ערובה"

'דגל' וש"ס ימנעו תקציב מהישיבות באלעד?

ראש העיר ישראל פרוש הצמיד את תקציב ה'תמיכות' למוסדות התורניים באלעד לתקציב הכללי, כדי לאלץ את האופוזיציה מדגל התורה וש"ס להצביע עבור שניהם כאחד (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
קריספל ופרוש (צילום ארכיון: יעקב נחומי, פלאש 90)

דריכות לקראת ישיבת מועצת העיר הערב (שני) בעיר אלעד, במהלכה צפוי ראש העיר ישראל פרוש להביא לאישור את תקציב 2019 יחד תקציב ה'תמיכות' למוסדות - ישיבות ותלמודי תורה.

בסביבת פרוש חוששים, כי דגל התורה וש"ס, שכידוע מהווים אופוזיציה עבורו, יצביעו נגד התקציב, וכך יימנע גם התקציב עבור המוסדות התורניים.

כלומר: בהודעתם כרכו את התקציב של שנת הכספים הבאה בתקציב התמיכות על מנת להעמיד את דגל התורה וש"ס כמי שמונעים את תקציב התמיכות מהמוסדות התורניים בעיר.

בדגל התורה וש"ס מציגים תמונה שונה לגמרי. צוריאל קריספל, מי שכיהן עד כה כיו"ר ועדת הכספים בעירייה, אומר ל'כיכר השבת', כי ראש העיר פרוש כורך בדווקא את תקציב התמיכות בתקציב 2019 למרות שאין קשר בין השניים.

"מדובר בשני סעיפים שונים, כאשר אפשר להצביע בעד תקציב התמיכות, ולהתנגד לתקציב 2019 כי עדיין לא הורכבה קואליציה", מסבירים גם גורמים בדגל התורה. "פרוש שם את הישיבות והמוסדות כבני ערובה עד שאנחנו נעביר לו את התקציב הכללי".

בכירים בש"ס ובדגל התורה אומרים ל'כיכר השבת': "נבוא הערב לישיבת המועצה כגוש מאוחד, ונתנהל בה על פי הוראת הרבנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר