חשד: גלשה בפייסבוק כשבתה טבעה למוות

המשטרה בודקת אפשרות להגשת כתב אישום כנגד אם שהותירה את ביתה בת ה-6 חודשים באמבטיה לבדה. החשד: האם גלשה בפייסבוק בזמן שביתה טבעה למוות (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אזרחית בריטניה, נעצרה בישראל לאחר שביתה בת השישה חודשים טבעה למוות באמבטיה לפני כחמישה חודשים והיא נחקרת בחשד לרשלנות. על פי הדיווח בדיילי מייל הבריטי, המשטרה חושדת שהאם גלשה בפייסבוק שלה במקום לשמור על התינוקת.

האם, בת ה-23, נעצרה בתל אביב, והמשטרה חוקרת כעת את השימוש במכשיר הסלולרי שלה בזמן הטביעה של התינוקת. האם טענה שהלכה לשירותים אך כאמור במשטרה בודקים את מכשירה. היא הגיעה לאחר מכן והזעיקה את כוחות ההצלה אך התינוקת נפטרה לאחר שבוע בתרדמת בבית החולים.

היא כעת נמצאת שוחררה בערבות של 2000 ש"ח והיא ממתינה להחלטה האם יוגש נגדה כתב אישום. על פי מקורות הקרובים לפרשה האם "הרוסה" וליבה נשבר מאובדן ביתה ומשפחתה וכעת היא צריכה להתמודד גם עם החשש שיוגש נגדה כתב אישום.

הזוג עלה לישראל משורדיץ' שבמזרח לונדון לפני חמש שנים. לזוג ילדה נוספת בת שנתיים ומאז הטרגדיה שפקדה אותם הם נפרדו והאב מגדל את בתו הגדולה לבד. "הוא שבור לב", מספרים גורמים לעיתון הבריטי.

עורך דינה, עופר ברטל, סיפר כי היא ניסתה להחיות את בתה בת הששה חודשים, וכעת היא ממתינה לשמוע אם המשטרה תגיש נגדה כתב אישום. הוא הסביר כי העבירה הפוטנציאלית החמורה ביותר שניתן להאשים אותה עלולה להגיע לעונש של תשע שנות מאסר.

ברטל אמר: "האם נחקרה ביום שזה קרה אבל שוחררה באותו יום. עכשיו היא נחקרה פעם נוספת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר