צפו בתיעוד

הגולדינים הפגינו בי-ם: לא נותנים מזומנים"

משפחתו של הדר גולדין הי"ד הפגינה בשוק מחנה יהודה כנגד העברת הכספים לידי החמאס כשהם מחלקים שטרות של דולרים עם תמונתו של הדר והאמיר של קטאר (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

למעלה מ-200 פעילים של ״מסדר הדר״ ומשפחת גולדין קיימו בצהריים פעילות בשוק מחנה יהודה בירושלים במאבק נגד המשך העברת הכספים מקטאר לחמאס בעזה בתיווך ממשלת ישראל תחת הקריאה ״לא נותנים מוזמנים, מחזירים את הבנים״.

זהו יום השישי ה-35 ברציפות שבו מקיימים ״מסדר הדר״ ומשפחת גולדין אירועי מחאה להשבת חיילי צה״ל ואזרחי ישראל המוחזקים בידי חמאס בעזה.

במהלך המחאה חילקו הפעילים שטרות דולרים קטארים עליהם תמונותיהם של סמ״ר אורון שאול וסגן הדר גולדין. השטרות חתומים בידי ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמיר קטאר, תמים בן חאת׳ם אל ת׳אני.

פרופ׳ שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין, קרא לראש הממשלה ולקבינט לעצור את הפעימה השלישית של 15 מיליון דולר, שצפויה לעבור בתחילת השבוע, ולדרוש מקטאר ומחמאס להשיב מיידית את החיילים והאזרחים.

״נתניהו כראש ממשלה ושר ביטחון חייב להפסיק עם העברות הכספים בלי לדרוש דבר בתמורה. נכנסנו למערכת בחירות וכל מי שהוביל את מלחמת ׳צוק איתן׳ מתמודד ומבקש מהעם את הקול - ביבי, בוגי, בנט, בני גנץ ואורנה ברביבאי. כל האנשים האלה מתחמקים מהאחריות שלהם להשיב את החיילים והם בוגדים בערכי צה״ל. אני קורא להם לא לחכות לבחירות ולפעול כבר עכשיו כדי להשיב את הדר, אורון, אברה והישאם״, אמר אביו של הדר גולדין הי"ד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר