בשיתוף 'לאומית שירותי בריאות':

כנס מקצועי בנושא התפתחות הילד במרכז הרפואי 'מעיני הישועה'

'לאומית שירותי בריאות' מזמינה את הציבור לכנס מרתק בנושא התפתחות הילד שייערך במרכז הרפואי 'מעיני הישועה'(חדשות הבריאות, שיווקי)

כיכר בשיתוף לאומית | כיכר השבת |
מרכז רפואי מעייני הישועה (צילום: יח"צ)

מהי התפתחות תקינה אצל ילדים? מתי עלינו כהורים להתחיל לחשוש שמא משהו אינו כשורה בכל הקשור לקצב ההתפתחות של ילדינו? באיזה שלב יש לפנות לאבחון מקצועי? והאם לפעמים אנחנו ממציאים בעיות רק מחוסר ידע? שאלות אלו ואחרות מעסיקות אותנו רבות כהורים לילדים קטנים שמעוניינים לעשות למען בריאותם והתפתחותם את המיטב.

בניגוד לנושאים רפואיים אחרים, הסוגיות הקשורות להתפתחות התקנית של ילדינו הקטנים מעוררות לא פעם את החששות הכבדים ביותר, זאת בשל העובדה שהזנחה של בעיה מסוימת בגיל קטן, עלולה להתעצם באופן שיסבך מאוד את הטיפול בבעיה בהמשך. אף הורה לא רוצה לדעת שהילד שלו סובל מבעיה קשה שהייתה יכולה לבוא אל פתרונה לו רק הייתה מאובחנת בזמן...

ביום שלישי, ב' בשבט, ייערך במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' כנס בריאות מיוחד שיתמקד בנושאים ובהיבטים השונים של התפתחות הילד. הכנס מתקיים בשיתוף 'לאומית שירותי בריאות', שרופאים ומומחים מטעמה יישאו הרצאות במהלכו.

מטרת הכנס היא, כאמור, להעניק להורים פרספקטיבה רחבה ומקיפה ככל הניתן בכל מה שקשור לבריאות ילדיהם, באופן שיקנה להם את המידע והכלים לאתר קושי ו/או עיכוב התפתחותי בזמן, ומאידך יגרום להם להימנע מחששות שווא הנובעים לא פעם מהיעדר ידע בסיסי בנושאי התפתחות הילד.

האירוע יתחיל בשעה 18:45 עם התכנסות וכיבוד קל. בשעה 19:00 יינשאו דברי פתיחה, ומיד לאחר מכן ימסור ד"ר דניאל לובין - מנהל מח' יילודים ופגים במרכז הרפואי מעיני הישועה, הרצאה מרתקת בנושא: "אלף הימים הראשונים בבריאות האדם או מנפלאות הבריאה".

בהמשך יוקצה זמן לטובת שאלות מהקהל לד"ר לובין.

בשעה 20:00 תמסור הד"ר נ. שמיט - פסיכולוגית התפתחותית ב'לאומית שירותי בריאות', הרצאה בנושא "שלבים התפתחותיים בתקשורת ומשחק".

מיד אחריה תרצה הגב' ד. שפר - פיזיותרפיסטית התפתחותית ב'לאומית שירותי בריאות', בנושא: "התפתחות תקינה בשנת החיים הראשונה של התינוק".

יצוין כי גם בסיום ההרצאות הללו תינתן לקהל האפשרות להפנות שאלות ספציפיות.

הכנס יתקיים ביום שלישי, ב' שבט ה'תשע''ט (19.01.08) בשעה 18:45במרכז הרפואי 'מעיני הישועה', אולם ההרצאות קומה 2.

הרישום לכנס הוא עד ליום שני א' שבט ה'תשע''ט (18.01.07) בשעה 14:00, במוקד רישום טלפוני שמספרו: 03-3090999 שימו לב: ההרשמה לכנס חובה. מספר המקומות מוגבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר