"דמנו אינו הפקר"

בעקבות פיגוע הירי: 'אגד תעבורה' תושבת מחר

פיגוע הירי הלילה ליד בית אל, בו נפצע נהג בחברת 'אגד תעבורה', מעורר זעם בקרב נהגי החברה הגדולה שלטענתם אינם ממוגנים כראוי - ובל כך החליטו לפתוח בשביתה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע, אמש (צילום: 'הצלה ללא גבולות')

כל קווי חברת 'אגד תחבורה' יושבתו מחר (שני) כליל, בעקבות פיגוע הירי שאירע הלילה ליד בית אל, בו נפצע קל נהג אוטובוס בקו 140 של החברה.

איגוד נהגי התחבורה בארגון 'כוח לעובדים' הודיע היום על השביתה, ובהמשך יכריזו על כך נציגיו באופן רשמי, במהלך דיון בנושא בוועדת הכלכלה של הכנסת, בו הם ישתתפו.

צעדי המחאה יחלו כבר היום, בשביתה בת שעתיים - בין השעות 16:00-14:00 - שתתקיים רק בסניף עטרות המשרת את יישובי עוטף בנימין, האזור בו אירע הפיגוע אמש, כמו גם הפיגועים בעפרה ובגבעת אסף בשבועות האחרונים.

קווי החברה שיושבתו מחר מ-4 לפנות בוקר ועד סוף היום, הם בכל האזורים בהם פועלת חברת 'אגד תעבורה', בהם נתניה, ירושלים, מבשרת ציון, גבעת זאב, מעלה אדומים, עוטף בנימין וגוש עציון.

יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים בישראל ישראל גנון אמר לאחר הפיגוע: "כבר חודשים אנחנו מתריעים על ניסיונות פגיעה בנהגי האוטובוסים באזור יהודה ושומרון. אנחנו מחזקים את ידי מערכת הביטחון בניסיונותיהם למצוא את המפגעים. אנו מתריעים כי נהגים רבים שוקלים להפסיק לנהוג באוטובוסים בעקבות האירועים האחרונים. דמנו אינו הפקר".

ראיד משאל, יו"ר ועד נהגי אגד תעבורה, הסביר: "זו הפעם השנייה בתוך חודשיים שנהג נפגע מירי בקו הזה ללא כל מענה, וחמור מכך - גורמי הביטחון שינו את מפת הזכאות לקווים ממוגנים מירי, חרף האירוע הקודם בבית אל בחודש נובמבר, והתוצאות בהתאם. התרענו לא פעם על הצורך ברכבים ממוגנים ולא קיבלנו מענה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר