'לקיים בנו'

החמרה במצבו של הגר"נ קרליץ; תפילות בעולם התורה

אל הזיהום שהתגלה בגופו של הגאב"ד הגר"נ קרליץ, הצטרף היום אבחון של הרופאים בדבר דלקת ריאות בה חלה. בהיכלי הישיבות והכוללים ממשיכים להעתיר לרפואת ה'פוסק' (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגר"נ קרליץ. ארכיון (צילום: בעריש פילמר)

נמשכת הדאגה בעולם התורה בשל מצבו של הגאב"ד הגאון רבי ניסים קרליץ (92), מחשובי פוסקי ההלכה בדורנו וממנהיגי הציבור הליטאי, לאחר שבשעות האחרונות (ראשון) הוא אובחן כמי שסובל גם מדלקת ריאות.

לאחר סדרת בדיקות מקיפה, החלו כעת הרופאים במתן טיפול, כשבמשך הערב יוחלט על מינון הטיפול התרופתי לו נזקק הגר"נ. מקורביו אומרים ל"כיכר השבת", כי הגאב"ד נמצא במצב לא פשוט, ונדרשות תפילות להחלמתו המלאה.

ואכן, בהיכלי התורה והישיבות מעתירים כעת ביתר שאת בתפילות לרפואתו של הגר"נ: סדר ב' בהיכל ישיבת פוניבז' נפתח באמירת תהלים, בהוראת ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין; עצרות נוספות ייערכו הלילה בשעה 23:00 בבית הכנסת צא"י בשכונת רמת אהרון, בית מדרשו של הגר"נ, ובהיכל כולל חזון איש בבני ברק העומד בראשותו.

גם הנהלת 'החינוך העצמאי', החולשת על עשרות אלפי תלמידים החוסים ברשת החינוך המסועפת, שיגרה היום מכתב בו היא מבקשת להתפלל על הגאון רבי נסים קרליץ.

כזכור, הגר"נ קרליץ אושפז אמש, עם צאת השבת, במחלקת טיפול נמרץ שבבית החולים מעייני הישועה, כשהוא מורדם ומונשם, בשל גילוי זיהום בגופו. כבר במהלך השבת לא התקיים המניין הקבוע של שחרית בביתו, זאת לאחר שחום גופו עלה ורופאיו לא אפשרו כניסת אנשים לחדרו.

הציבור נקרא להתפלל עבור הגאון רבי שמריהו יוסף ניסים בן בתיה, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר