אזעקות בדרום

לפנות בוקר: רקטה שוגרה לישראל; חיל האוויר תקף בעזה

אזעקת "צבע אדום" העירה את תושבי אשקלון והמועצה האזורית חוף אשקלון. מערכת "כיפת ברזל" יירטה רקטה ששוגרה מעזה • צה"ל: מטוסי ומסוק קרב של צה"ל תקפו יעדי טרור של חמאס (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: Nati Shohat/Flash90)

מערכת כיפת ברזל יירטה לפנות בוקר (שני) רקטה ששוגרה מרצועת עזה לעבר העיר אשקלון. בתגובה, חיל האוויר תקף מספר יעדי טרור במחנה צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה.

אזעקת 'צבע אדום' הופעלה מעט לאחר השעה 03:00 בעיר אשקלון ובמועצה אזורית חוף אשקלון.

סמוך לשעה 06:00 דיווחו כלי תקשורת ברצועה כי מטוסי צה"ל תקפו מטרות טרור של ארגון חמאס. על פי הדיווחים, צה"ל תקף את מוצב 'אשקלון' של חמאס בצפון הרצועה.

מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח על אזעקה בעיר אשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל שיורט על-ידי לוחמי 'כיפת ברזל'".

עוד נמסר מדובר צה"ל כי "מטוסי קרב ומסוק קרב של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור במחנה צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור שבוצע מוקדם יותר הלילה לעבר שטח ישראל.

"צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה. צה"ל ימשיך להגן על אזרחי מדינת ישראל ונחוש לפעול נגד כל פעולת טרור מרצועת עזה".

מוקדם יותר, בשעות הערב אמש, מסוקי קרב של צה"ל תקפו שתי עמדות צבאיות של חמאס ברצועת עזה בתגובה למטען שחובר לבלונים ושוגר באמצעות טיסן משטח רצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר היום.

בצה"ל הדגישו: "חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה. צה"ל ימשיך לפעול להגנת אזרחי ישראל וכנגד טרור משטח הרצועה".

תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב, התייחס לתקיפת צה"ל ברצועה ואמר כי "תגובת צה"ל להפרחת מטען הנפץ בשדות נגב הייתה הכרחית. חמאס מותח את החבל ו'בודק' את מדיניות ההכלה והאיפוק של ישראל. הפרחת מטעני הנפץ מרצועת עזה הן בגדר עליית מדרגה. אין הבדל בין מטעני נפץ מחוברים לבלונים לבין ירי טילים. אנחנו מצפים וסומכים על הממשלה ומערכת הביטחון שידעו להשיב את השקט לאזור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר