ממצאי הכבאות

השריפה בצפת נגרמה בגלל תנור ספירלה

כוחות הכיבוי וההצלה שחקרו את אירוע השריפה הלילה בצפת בו נפצעו בני משפחה חרדית כשהאב במצב בינוני, קבעו כי הדליקה פרצה בעקבות שימוש בתנור ספירלה (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון)

הסתיימה חקירת השריפה הלילה (שלישי) בצפת ע"י רב רשף אבי חיון קצין חקירות תחנת גליל גולן, מסקנת החקירה היא:
השריפה החלה כתוצאה משימוש בתנור ספירלה. כבאות והצלה לישראל מדגישה כי חל איסור בשימוש בתנורי ספירלה ותנורים בעלי אש גלויה לחימום הבית.

כזכור, כוחות גדולים של גיבוי והצלה הוזעקו הלילה לדירה ברחוב השבעה בעיר צפת לאחר שהתקבל דיווח על שריפה שפרצה במקום. במהלך פעולות הכיבוי חילצו הכוחות תשעה בני משפחה, רובם במצב קל בלבד. אב המשפחה אושפז לאחר שפונה כשמצבו מוגדר בינוני.

"מדובר בנס גלוי" אומרים שכנים ברחוב: "כמה דקות נוספות שלא היו מזהים את האש ה' ירחם איך זה היה יכול להסתיים, כאסון גדול".

בכיבוי והצלה מספרים כי השריפה פרצה בבניין בין שש קומות, בקומה השניה, למקום הוזנקו חמישה צוותי כיבוי בפיקודו של רשף שמעון אוחנה הצוותים ביצעו פעולות כיבוי וסריקה, בוצע חילוץ של כתשעה לכודים מתוכם שלושה תינוקות וילדים.

במרכז הרפואי זיו בצפת עדכנו הבוקר: "במהלך הלילה הובאו עשרה איש שחולצו ע"י מכבי האש מהשריפה מבניין 6 קומות בכנען צפת. 7 מבוגרים מתוכם שתי נשים ו-3 ילדים כולם סבלו משאיפת עשן. מלבד גבר אחד שטופל במצב בינוני ואושפז, כל שאר הנפגעים טופלו במצב קל, ושוחררו במשך הלילה, לאחר הטיפול והשגחה של מספר שעות בחדר המיון".

מ'דוברות ארגון הצלה' נמסר: "כונני הצלה במד"א סניף גליל הוזעקו על ידי מוקד הכוננים של מד"א בעקבות דיווח על שריפה בבניין מגורים ברחוב השבעה בצפת

"הכוננים בסיוע צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני לאשה כבת 45 במצב בינוני ולעשרה פצועים נוספים, ביניהם 3 ילדים, במצב קל כתוצאה משאיפת עשן. הנפגעים פונו על ידי אמבולנסים המאוישים במתנדבי הצלה להמשך טיפול בבית החולים זיו בעיר".

נא להתפלל לרפואת האב שנפצע בשריפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר