צפו בתיעוד

יוסטמן תקף: "מה אתם יודעים על חרדים?"

העו"ד החרדי, אברהם יוסטמן, סמנכ"ל קרן קמח תקף את "המומחים" בכנס פורום 'קהלת' שעסק בנושא שילוב החרדים במשק וטען כי הם חסרי הבנה אמיתית בנושא (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

בכנס האקדמי "חרדים למשק" של פורום קהלת שעסק בשילוב חרדים במשק ובאקדמיה, התייחס סמנכ"ל קרן ק.מ.ח, עו"ד אברהם יוסטמן, ל"מומחים לחרדים" שדורשים לשלב חרדים בלימודים מעורבים וטען כי הם חסרי הבנה אמיתית בציבור החרדי.

בדבריו התייחס יוסטמן ל"מומחים" ואמר: "מה שהכי מפריע לי באופן אישי, ותרשו לי קצת לחרוג מהמסגרת הדיונית האקדמית, זו העובדה שאנשים חסרי היכרות עם הציבור החרדי, מרשים לעצמם לנתח אותו ואת צרכיו.

כל עצומה או כתב בית דין שקראתי בהקשרים האלה, פותח במשפט המתקתק על מחוייבות אוניברסלית של כולנו, לתהליך התעסוקה של הציבור החרדי בישראל. משפט מדהים.

תספרו לי מה אתם יודעים על זה! מה אתם יודעים על הציבור החרדי? מה אתם יודעים על הקשיים שלו? מה אתם יודעים על הפלג הירושלמי? מה אתם יודעים מה חרדי עושה בבוקר ואיך הוא הולך לישון בלילה?

מה אתם יודעים עלי כחרדי: האם אני חרדי מיינסטרים כמו שטוען שמעון (אחד הנוכחים) או שאני חרדי לא מיינסטרים כמו שמשה בן משה מתעקש לזהות אותי? מה אתם יודעים על התהליך שאנשים חרדים עוברים?"

בהמשך דבריו ניתח יוסטמן את הקשיים בשוק התעסוקה החרדי ואת ההשלכות העשויות לנבוע מהתערבות לא מידתית בתהליך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר