הנהלת מכבי בירושלים קיבלה את ברכתם ותמיכתם של מרנן ורבנן

הנהלת מכבי במחוז ירושלים והשפלה בראשות מר גידי לשץ, מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר והמנהלים החרדיים במרכזים הרפואיים בעיר קיבלו את ברכתם ותמיכתם הנלהבת של רבני העיר (חדשות בריאות, שיווקי)

כיכר בשיתוף מכבי | כיכר השבת |
אצל הגאון רבי דוד כהן שליט"א, ראש ישיבת "חברון" וחבר מועצת גדולי התורה; (צילום: יח"צ)

הנהלת מכבי במחוז ירושלים והשפלה, בראשות ראש המחוז מר גידי לשץ, מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר והמנהלים החרדיים במרכזים הרפואיים בעיר קיבלו את ברכתם ותמיכתם הנלהבת של רבני העיר שליט"א להמשך מהפכת הבריאות שמכבי מובילה בעיר ● כן סיירו חברי המשלחת במרכז הרפואי הגדול שייחנך בימים הקרובים בשכונת גבעת מרדכי בירושלים – סמוך ונראה לישיבת חברון ● ראש המחוז מר גידי לשץ: אחרי 4 שנים של תנופת בריאות בעיר עם עשייה שהוכיחה את עצמה בכל המישורים, אנו זוכים לרוח גבית מהירושלמים להמשיך במלא המרץ להקים מרכזים רפואיים, לגייס את מיטב המומחים ולהביא את הטכנולוגיה המתקדמת והחדישה ביותר והכל לטובת המטופל ומשפחתו.

"מכבי ידועה כקופה הקשובה לציבור ומסייעת לו ברגע האמת ואנו מעריכים את הצלחתה במשימתה להעצים את שירותי הבריאות בירושלים, לרווחתם ובריאותם של תושבי העיר"

כך שבו והדגישו רבני עיה"ק ירושלים בעת שמשלחת מכבי שירותי בריאות, ובראשם ראש המחוז מר גידי לשץ ומנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, ביקרו בימים האחרונים במעונם של מרנן ורבנן שליט"א, ראשי הישיבות ורבני הקהילות בירושלים.

ראשי הקופה ביקרו במעונם של רבי דוד כהן שליט"א, ראש ישיבת "חברון" וחבר מועצת גדולי התורה; רבי צבי ובר שליט"א, רב שכונת נווה יעקב בירושלים; רבי משה ברנסדורפר שליט"א, גאב"ד 'היכל הוראה בשכונת בית ישראל; המשגיח רבי אהרון חדש שליט"א ורבי אברהם שלזינגר שליט"א, רב ואב"ד ז'נבה.

במשלחת מכבי השתתפו עוד המנהלים החרדים במרחב ירושלים של מכבי, בהם מנהל המרכז הרפואי רמת שלמה ר' נתי בקר, מנהל המרכז הרפואי רוממה ר' זאב רייכמן ומנהל המרכז הרפואי רמת אשכול ר' אברהם ארנטרוי.

הרבנים שליט"א הביעו את תמיכתם הנלהבת בפעילות מכבי בירושלים. הם הדגישו בפני ראש המחוז וחברי המשלחת כי הם ערים לשיח הציבורי בעניין קופות החולים וכי יש תמיכה גורפת בפעילות מכבי בשכונות.

לאחר ששוחחו עם ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי דוד כהן שליט"א, סיירה משלחת הנהלת מכבי במרכז הרפואי הגדול שבונה הקופה בשכונת גבעת מרדכי בירושלים, סמוך ונראה להיכל ישיבת חברון. המרכז הרפואי החדש של מכבי בגבעת מרדכי משתרע על פני כ-1,000 מ"ר, בשתי קומות, ויפעלו בו כל שירותי הרפואה הראשונית, כמו גם מרכז מתקדם לבריאות האישה, מכון פיזיותרפיה וצוות נרחב של רופאים מומחים בעלי שם.

במרכז הרפואי החדש תהיה מרפאה תורנית בראשות רופא מומחה, שתפעל מידי ערב בין השעות 19:00-21:00, בימי שישי ובמוצאי שבתות, כאשר שעות הקבלה בה הותאמו גם עבור תלמידי ישיבת חברון הסמוכה החברים במכבי שירותי בריאות. במרכז הרפואי החדש של מכבי בגבעת מרדכי יפעל גם בית מרקחת 'מכבי פארם'.

מרכז זה הוא חלק מתנופת הפיתוח האדירה של מכבי בעיר והגשמת החזון להבאת שירותי מכבי לכל שכונה ושכונה בירושלים.

בסיורים בשכונות העיר עמדה הנהלת מכבי מקרוב על צרכי המבוטחים החרדים, תוך שהיא בוחנת בדקדוק אפשרות לפתיחת מרכזים רפואיים נוספים בשכונת בית ישראל, בסמוך לישיבת מיר ולרווחת אלפי תלמידיה וכן בשכונת נווה יעקב בירושלים. הנהלת מכבי אף התארחה לביקור בישיבת מיר והתרשמה מאלפי התלמידים היושבים בהיכל הלימודים.

הרבנים שליט"א ציינו בפני ראש המחוז כי בשנים האחרונות, מאז כניסתו לתפקיד של ראש מחוז ירושלים והשפלה ממשיכים תושבי העיר לחוש את התפתחות תחום הבריאות והרפואה בעיר בהובלתה של מכבי שירותי בריאות. המהפכה האדירה מורגשת בכל הקשור לבריאות הציבור בעיר, בפיתוח וקידום השירותים בכל שכונות ירושלים. ראש המחוז, מר גידי לשץ, ציין בפני הרבנים כי בארבע השנים האחרונות נחנכו 18 מרכזים רפואיים חדשים ומפוארים בשכונות ירושלים, בהן שכונות רוממה, רמת אשכול ורמת שלמה. וכמובן ממש בקרוב ייפתח המרכז החדש והגדול בגבעת מרדכי, בו יינתנו שירותים מתקדמים במגוון מקצועות הרפואות.

בתקופה הקרובה אנו מתכננים את הקמתו של מרכז מכונים במרכז ירושלים שיכלול מוקד לרפואה דחופה, מחלקת אשפוז יום, חדרי ניתוח, מכוני גסטרו, לב וריאה, מכון להתפתות הילד, מרכז לבריאות האישה, מכון רנטגן ואולטרה-סאונד ועוד. הכל, כמובן, עם מיטב הציוד ועם הטכנולוגיה החדשה והמקצועית ביותר הקיימת היום.

במקביל, פועל ראש המחוז רבות על מנת להתאים ולהנגיש את שירותי מכבי לציבור חברי מכבי החרדים בעיר, תוך התייעצות עם רבני העיר שליט"א ומובילי דעה בקרב תושבי העיר – עמם שומרת מכבי על קשר הדוק באמצעות הנהלת הקופה ומתאמי קשרי הקהילה בעיר. בנוסף, במסגרת הרחבת השירותים למגזר החרדי בעיר, מינתה מכבי מנהלי מרחבים ומרכזים רפואיים המגיעים מתוך המגזר החרדי ומכירים היטב את אורח החיים ופועלים כל העת להתאמת השירותים לתושבים.

בנוסף, על רקע הנחלת שירותי הבריאות הטובים ביותר, פועלת מכבי רבות לקידום הבריאות בקהילה עצמה, כשהיא יוזמת ומשתתפת באירועים רבים הנערכים לכלל הציבור ובכל גיל, במטרה לקדם אורח חיים בריא בקהילה –כלל הפעילות נעשית בתמיכתו של ראש המחוז, תוך תיאום קפדני של מנהלי המרכזים הרפואיים ומתאמי קשרי הקהילה בשכונות העיר, בהלימה מלאה לצרכי המגזר החרדי.

מכבי פועלת כל הזמן להרחבת השירותים בכל רחבי העיר ויוצרת שיתופי פעולה רבים עם בתי החולים בירושלים על מנת לייעל ולשפר את השירות לחברי מכבי בין השירותים אותם ניתן לקבל שירות 'רופא שבת' ושיתוף פעולה ייחודי שהחל רק לאחרונה עם "יד שרה", במסגרתו יכולים חברי מכבי לקבל שירות רפואי דחוף ב"מרכז פרנקל לרפואה דחופה" הפועל מידי ערב, גם בשעות ששאר המרכזים הרפואיים של מכבי סגורים, החל מהשעה 19:00 בערב ועד חצות. למכבי גם הסכמים עם מוקדי טרם בשכונת רוממה, פסגת זאב, ובארמון הנציב.

פעילותיה הרבות של מכבי למען בריאות הציבור בירושלים, באות לידי ביטוי באופן מובהק בנתוני הצטרפות מבוטחים לקופות החולים המפורסמים תדיר על ידי המוסד לביטוח לאומי.

על פי נתונים אלו מכבי היא הקופה אליה בחרו להצטרף הכי הרבה ירושלמים. מעל 30,000 חברים חדשים הצטרפו למכבי בירושלים בשלוש השנים האחרונות שזהו נתון חסר תקדים ואנו יכולים להגיד שמגמה זו ממשיכה להתחזק גם בשנה זו.

במהלך הסיורים הרבים הודה ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, מר גידי לשץ, לרבנים שליט"א, וציין בפניהם את משימות מכבי בשנים הקרובות ודאגתו הרבה למען הרחבת השירותים בירושלים. "תושבי ירושלים זכאים לשירותי מכבי ברמה הגבוהה ביותר ובמסגרת זו אנו ממשיכים במהפכת הבריאות בכל שכונות ירושלים – מהפיכה עליה הכרזנו לפני ארבעה שנים ונמשיך להתמיד בה. אני מבקש להודות לצוותי מכבי ברחבי ירושלים, הצלחת מכבי, נזקפת לזכותם ולתחושת המסירות והחמלה שמנחה אותם. יש לנו תחושת ייעוד ושליחות להושיט עזרה ולספק שירות ברגעי האמת. השאיפה שלנו היא שלא תהיה אף שכונה בירושלים ללא שירותי מכבי ונמשיך לפעול לכך ללא לאות – תוך הידברות ותיאום מלא עם הרבנים והקהילה, על מנת להתאים את השירותים לתושבים ולאורחות חייהם".

אצל הגאון רבי דוד כהן שליט"א, ראש ישיבת "חברון" וחבר מועצת גדולי התורה;
אצל הרה"ג רבי משה ברנסדורפר שליט"א, גאב"ד 'היכל הוראה בשכונת בית ישראל
אצל מרן המשגיח הגאון רבי אהרון חדש שליט"א
אצל הגאון רבי אברהם שלזינגר שליט"א, רב ואב"ד ז'נבה.
אצל הגאון רבי צבי ובר שליט"א, רב שכונת נווה יעקב בירושלים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר