בדיקת 'ממון'

טיפולי השיניים של 'מכבי שלי' הינם הזולים בישראל

מבדיקת העיתון 'ממון' עולה כי טיפולי השיניים המשמרים במסגרת 'מכבי שלי' עולים 22 שקלים בלבד – לעומת עשרות ומאות שקלים יותר בקופות האחרות (חדשות בריאות, שיווקי)

כיכר בשיתוף מכבי | כיכר השבת |
בדיקת ממון (צילום: יח"צ)

חברי מכבי הנמנים על "מכבי שלי" יכולים לחייך: טיפולי השיניים המשמרים במחירים המשתלמים ביותר בישראל הם ב'מכבי שלי'. בבדיקה העיתון "ממון" רק לאחרונה, מתברר כי מחירי טיפולי השיניים לחברי 'מכבי שלי' הם הזולים ביותר מקרב כל תוכניות השב"ן של קופות החולים האחרונות.

לפי הבדיקה, עלות "סתימת אלמגם" בסיסית לחברי מכבי שלי הינה 22 שקלים בלבד, בעוד המחירים בקופות האחרות יקרים יותר – מ-33 שקלים ב'מאוחדת שיא' ועד 126 שקלים ב'לאומית זהב'. בכל שאר הפרמטרים האחרים, כמו סתימה לבנה, עקירה רגילה, עקירת שן בינה, עקירה כירוגית וטיפול שורש תעלה אחת או שלוש – העלות ב'מכבי שלי' הינה 22 שקלים בלבד, בעוד בקופות האחרות המחירים גבוהים בהרבה ומגיעים לעיתים למאות שקלים. גם טיפול כתר חרסינה ממתכת חצי אצילה, הטיפול ב'מכבי שלי' הוא הזול ביותר – 714.5 שקלים – לעומת עד 1,180 שקלים בקופות האחרות. טיפולי השיניים לילדים עד גיל 16 הינם חינם וניתנים במסגרת סל הבריאות.

טיפולי השיניים הזולים בישראל של 'מכבי שלי' ניתנים בכל 52 מרפאות השיניים של מכבידנט הנמצאות בפריסה ארצית ובכולן איכות הטיפול והרמה המקצועית עומדות מעל לכל. במרפאות הרשת מועסקים רופאי שיניים מהשורה הראשונה כולל רופאים מומחים לרפואת הפה שיקום הפה, כירורגיה יישור שיניים (אורתודונטיה), רפואת חניכיים (פריודונטיה) טיפולי שורש ורפואת שיניים לילדים וכן יועצים מומחים מהטובים בתחומם. בנוסף ניתן לקבל את כל טיפול השיניים במרפאות הפרטיות בכל רחבי הארץ שבהסכם עם מכבי. יצוין כי הנהלת מכבי פועלת להרחיב את זמינות שירותי מכבידנט ובקרוב יוספו מיטות טיפול בכל רחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר