החברותא של הנרצח: "זה מחבלים"

נרצחו באכזריות: בני זוג חרדים נמצאו ללא רוח חיים בביתם

גופותיהם של בני זוג, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו בביתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים - כשעליהן סימני אלימות. המשטרה פתחה בחקירת האירוע: "כל הכיוונים נבדקים" - כולל הלאומני (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דבריו של ה'חברותא' והערכת קצין המשטרה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

גבר ואישה, מבוגרים, נמצאו היום (ראשון) ללא רוח חיים, בדירתם בירושלים. ל"כיכר השבת" נודע, כי מדובר בבני זוג שחזרו עם משפחתם בתשובה לפני כמה שנים, ובניהם הינם תלמידי ישיבות.

הם אותרו כשעל גופם סימני אלימות, בתוך ביתם בשכונת ארמון הנציב שבירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום, מצא את השניים מחוסרי הכרה - ונאלץ לקבוע את מותם בזירה.

משטרת ישראל פתחה בחקירת האירוע, ומסרה כי ככל הנראה מדובר ברצח כפול שכל כיווני החקירה לגביו נבדקים, זאת גם על רקע אירוע הדקירה בשכונה לפני ארבעה ימים, בו נפצעה נערה בפתח ביתה על ידי אלמוני.

דוד, ה'חברותא' של הנרצח, תיאר ל"כיכר השבת" את ההלם מהמעשה הנפשע, וכי מיום חמישי האחרון אכן נעדר חברו מבית המדרש, שם נהגו להתפלל וללמוד. "מחבלים עשו את זה", הוא בטוח.

לפי דיווח ב'החדשות', אכן הכיוון הלאומני לא נשלל, ואף הוא נבדק ביסודיות בידי כוחות הביטחון כאמור במיוחד לאור אירוע הדקירה בשבוע שעבר ברחוב הסמוך.

חובש רפואת חירום במד"א יואב פרנקל ופראמדיקית מד"א בר עזר, סיפרו: "כשהגענו לדירה ראינו גבר ואישה, כבני 70, שוכבים מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

(צילום: זק"א)

מדוברות 'כבאות והצלה - מחוז י-ם' נמסר: "לפני שעה קלה הוזעקו צוות לוחמי אש מתחנת 'איתרי' בדרום העיר, לדירה ברחוב אלקחי בארמון הנציב, בעקבות חשש לחייהם של זוג מבוגרים אשר לא יצר קשר עם בני המשפחה מזה מספר ימים. לוחמי האש השתלשלו אל תוך הדירה דרך מרפסת הבית, ובתוך הדירה איתרו זוג ללא רוח חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר