הקטל בכבישים

שבועיים לאחר החתונה: 2 תאונות קטלניות

רבקה קפשוק בת ה-25 תושבת עלי נהרגה שבועיים לאחר חתונתה בתאונת דרכים. בעלה פצוע קשה. אישה נוספת, הדס תפוחי תושבת עטרת נהרגה בתאונת דרכים קשה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרכב המרוסק של הכלה (צילום: הצלה ללא גבולות)

שתי תאונות דרכים קשות במיוחד אירעו היום (ראשון) באזור מטה בנימין בתוך שעה.

רבקה קופשוק ע"ה בת ה-25 שהתחתנה רק לפני כשבועיים, נהרגה בהתנגשות רכבה עם משאית בכביש 60, סמוך לצומת מעלה מכמש וליישוב כוכב יעקב. בעלה של קופשוק נפצע קשה בתאונה והוא סובל מחבלת ראש, והוא הועבר על ידי צוות מד"א לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

מיכאל חי כהן חובש באיחוד הצלה מדווח מהזירה: "יחד עם צוותי רפואה של צה"ל הענקנו סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה לנהג הרכב שנפצע באורח קשה. נוסעת שישבה לצדו בקדמת הרכב למרבה הצער נהרגה במקום".

קפשוק, היא בתו של הרב ישעיהו דורון, ראש ישיבת "חומות ירושלים" שנחשבת לאחת מישיבות הקו הקשורות ל'הר המור'. היא עבדה כמחנכת באולפנה במעלה אדומים. קופשוק, שהתגוררה עד לאחרונה ברובע היהודי שם נמצאת ישיבתו של אביה, התחתנה לפני כחודשיים. בני הזוג עברו להתגורר בעלי לפני שבועיים.

ההרוגה השנייה היא הדס תפוחי ע"ה, בת ה-30 מהיישוב עטרת בהרי אפרים אם לארבעה ילדים קטנים. תפוחי נהרגה בהתנגשות רכבה עם משאית בכביש 465, סמוך ליישוב עטרת והכפר הפלסטיני אום-צפא.

ביישוב עטרת טוענים בתוקף כי התאונה הקטלנית נגרמה בעקבות יידוי אבנים בידי פלסטינים שהביא את הנהגת לסטות מנתיבה ולהתנגש במשאית. אך במשטרה טוענים בינתיים כי אין הוכחות לכך בשטח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר