זלזול בחרדים? צפו

ניתוקי חשמל יזומים בביתר; רובינשטיין: 'בת"א - לא יעזו'

"ביתר עילית אינה עיירה נידחת במדינת עולם שלישי", תוקף ראש העיר מאיר רובינשטיין את חברת החשמל במכתב זועם. לדבריו, "הסברי חברת החשמל אינם מקובלים עליי" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילומים: באדיבות המצלם)

בעיר החרדית ביתר עילית, מנותקים בשעות אלו (שני) אלפי בתי אב מחשמל, בעקבות הפסקת חשמל יזומה - אחת מסדרת הפסקות שכאלו.

ראש עיריית ביתר, מאיר רובינשטיין, פנה הערב (שני) לחברת החשמל, האחראית לניתוקים אלו. את דבריו שלח במכתב למשה כהן, מנהל מחוז ירושלים בחברת החשמל, ומחה בו על הניתוקים שהפכו לנוהג ותופעה.

"ניתוקם של אלפי תושבים מזרם החשמל הינו בלתי מתקבל על הדעת, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על הפסקה יזומה המבוצעת בפתאומיות", תוקף רובינשטיין במכתבו.

לדבריו של ראש העיר החרדי, "ביתר עילית אינה עיירה נידחת במדינת עולם שלישי. לא יעלה על הדעת, כי במדינת ישראל, שנת 2019, לא יוכלו תושבי עיר מכובדת ליהנות מאספקת חשמל רציפה".

רובינשטיין מסר עוד, "הסברי חברת החשמל אינם מקובלים עליי. ביום שחברת החשמל תרשה לעצמה לנתק חלקים גדולים מתל אביב לפרקי זמן משמעותיים וללא כל הודעה מוקדמת, אהיה מוכן לשמוע על כך גם בביתר עילית".

מנגד, בחברה הגיבו ל'כיכר', כי "ההפסקות היזומות, הן תוצאה של גידול משמעותי בצריכת החשמל בישובים באזור. וכי החברה נדרשת לנהל את הביקוש לחשמל כך שהתשתיות הקיימות יעמדו בעומס ולא יפגעו בצורה שתגרום להפרעות ממושכות. חברת החשמל עדכנה מראש את כל היישובים. החברה מתנצלת על חוסר הנוחות הזמנית".

מכתב ראש העיר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר