מפריך את השמועות

נסראללה: "לא סובל מכלום; החיים בידי האל"

מנהיג חיזבאללה מכחיש הבוקר בקולו את הדיווחים המתרבים על מצבו הבריאותי הקשה בשל מחלת הסרטן, התקף לב או אירוע מוחי, אך מודה כי הם השפיעו על מצבו הנפשי (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נסראללה (צילום: מתוך مدينة בטוויטר)

הטלוויזיה האיראנית משדרת הבוקר (שלישי) הכחשה - בקולו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה - לדיווחים הלבנוניים כי מצבו הרפואי קשה.

כזכור, בימים האחרונים פרסמו לא מעט עיתונאים בלבנון כי הארכי טרוריסט אושפז בשל החמרה במחלת הסרטן בה לקה; אחרים טענו כי הוא עבר אירוע לב או אירוע מוחי.

הרקע לדיווחים אלו, היתה בין היתר העובדה כי מנהיג חזבאללה לא נראה בציבור מאז שחשפה ישראל את רשת המנהרות שחפר הארגון מתחת לקו הגבול, ואף לא הגיב על מבצע זה שבינתיים הסתיים.

וזה מה שהיה לנסראללה לומר היום על השמועות הללו, במסר ששודר ברשת 'אל-עאלם' האיראנית: "לפעמים, כשמדברים על מוות, לפעמים הורגים מישהו, לפעמים ממציאים לו התקף לב, לפעמים שבץ, לפעמים סרטן: אני רוצה להדגיש בפני כולם שלא יקשיבו לכל הדברים האלה, שאין להם שחר. אמנם, מבחינה נפשית הם מפריעים לי".

"זה חלק ממלחמת השמועות והמלחמה הפסיכולוגית והניסיון להדאיג ולפגוע במורל של כל מי שמקשיב...", המשיך מזכ"ל חיזבאללה. "אני מדגיש כי החיים בידי האל, אבל בכל מה שקשור למצבי הבריאותי - איני סובל משום בעיה רפואית ולא משום דבר, כמו שנכתב בקוראן: 'אשר לחסד ריבונך, עליו ספר'. אני לא נוטל שום תרופה".

"לכן, הפציר נסראללה בהקלטה שהוגדרה כ'חדשה', "בואו נוריד את הנושא הזה משולחן. אם מישהו נפטר או נהרג, זה ביד האל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר