החלטת הנציבות

הביקור אצל הרב דרוקמן לא יסתיים בחקירה

לא תפתח חקירה משמתעית כנגד ראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, שביקר בשליחותו של נתניהו אצל הרב חיים דרוקמן כדי למנוע פרישת הבית היהודי (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ראש המל"ל, מאיר בן שבת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

היום (שלישי) נמסר נציבות שירות המדינה החליטה שלא לפתוח בחקירה משמעתית נגד ראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, בעקבות פגישתו עם הרב חיים דרוקמן שהתקיימה בשליחות ראש הממשלה בנימין נתניהו ונועדה למנוע את פרישת הבית היהודי ופירוק הקואליציה.

עם זאת, בנציבות מסרו כי ראש אגף משמעת, גיא דוד, חידד בפני ראש המל"ל את חובתו של עובד מדינה להיזהר מכל מעשה שעלול להתפרש כעיסוק פוליטי-מפלגתי.

כזכור, ראש המל"ל מאיר בן שבת התייחס לדיווח בחברת החדשות כי נשלח על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לשכנע את זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן שיפעל לבטל את החלטת 'הבית היהודי' לפרוש מהממשלה.

לדברי בן שבת: "לא עסקתי ואיני עוסק בפוליטיקה... בוודאי אני שמח מכך שהודות להחלטה שלא לצאת לבחירות אויבינו לא יקבלו סיבות נוספות לצהול".

על פי הדיווח ב- ynet, ראש המל"ל שיגר מכתב לעובדי משרדו ובין היתר הוסיף וכתב: "התחוור לי ששמי נקשר בעניינים הפוליטיים על לא עוול בכפי. אני נושא תפקיד ממלכתי-ביטחוני-מדיני. לא עסקתי ואיני עוסק בפוליטיקה. ב-30 שנותי בשירות התחנכתי על ערך הממלכתיות וכך אני נוהג גם בתפקידי הנוכחי".

בן שבת לא מסתיר את הסיפוק שלו מאי הקדמת הבחירות: "כמובן, בלי קשר לכך, אני שמח על מפגן של אחדות בעם ישראל. אכפת לי מאוד החוסן הלאומי והמורל של כולנו, ובוודאי שאני שמח מכך שהודות להחלטה שלא לצאת לבחירות - אויבינו לא יקבלו סיבות נוספות לצהול ונוכל בע"ה לייצב את המציאות הביטחונית ולהמשיך את התנופה המדינית".

על הקשר המשפחתי שלו עם הרב דרוקמן כתב ראש המל"ל: "בתי הגדולה נשואה לנכדו, בת נוספת נשואה לעוזרו, מעת לעת אנחנו מתפללים יחדיו, משוחחים ומתראים באירועים שונים במסגרת הקהילה והמשפחה המורחבת".

"תמיד הקפדנו שלא לעסוק בפוליטיקה. אני מקווה שהתקופה הרעה הזו תחלוף ושנעסוק רק במה שמקדם את עם ישראל", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר