"תפרו לו תיק"

"הטרור היהודי": הצהרת תובע כנגד הקטין

היום, הוגשה בבית משפט השלום בראשון לציון הצהרת תובע נגד חשוד (קטין) בחשד לביצוע עבירות ביטחון חמורות, החשד מעורבות במותה של הפלסטינית מיידויי אבנים (חדשות בארץ)

המשפחות מפגינות נגד השב"כ, ארכיון (צילום: רועי אלימה, פלאש 90)

המשטרה הודיעה כי בתום חקירת נסיבות מותה של עאישה ראבי תושבת בדיא, שהתרחש בליל שבת לפני כשלושה חודשים סמוך לישוב רחלים, חקירה שנוהלה במשותף על ידי משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי, הועבר חומר החקירה בימים האחרונים לעיון והחלטת פרקליטות מחוז מרכז שליוותה את החקירה מראשיתה.

על פי הודעת המשטרה, בתום החקירה שכללה ביצוע מגוון רחב של פעולות חקירה ובהתאם להחלטת הפרקליטות, היום (שלישי), הוגשה בבית משפט השלום בראשון לציון הצהרת תובע נגד החשוד שנעצר (קטין) בגין עבירות ביטחון חמורות.

בהתאם לבקשת המשטרה מעצרו של החשוד הקטין הוארך ע״י בימ״ש עד לתאריך 20.1.2019, ובימים הקרובים בכוונת הפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום.

עו"ד אמיר ברכה, המייצג את הקטין מסר לאחר הדיון: "מדובר בהארכת מעצר רביעית של החשוד, בעוד חמישה ימים. המשטרה מצהירה דברים בלי להציג לנו מסמכים רלוונטיים. דבר חמור מאד ההסתרות האלו וההתנהגות הנואלת הזאת לא מתאימה למדינה דמוקרטית. ואנחנו כמובן נעלה את זה בדיון הקרוב".

עד כה שוחררו כמה מהחשודים תלמידי הישיבה ברחלים שהואשמו ביידויי אבנים לעבר רכבה של ראבי. בני משפחתו של הקטין טענו היום כי "תפרו לו תיק". במכתב שכתב אביו טען כי יש לבנו אליבי עם עשרות עדים שנכח ב"עונג שבת" שנערך באותה שעה בה אירעה התאונה וכי אין למשטרה הוכחות למעורבותו בנעשה.

עוד מוסיף האבא, "התחושה היא כי המחלקה היהודית מתקשה לרדת מהעץ עליו היא טיפסה, ולהודות כי הנערים נעצרו מעצר שווא. אנו כהורים מאוד מודאגים מניסיונם של החוקרים לחפש חלקיקי ראיות ולרקום עלילה כנגד בננו, העלולה להיגרר לשנים של מעצרים ומאבק משפטי קשה. נדמה כי אין כאן רצון לבירור האמת, אלא רק רצון להשיג אשמים בכל מחיר על מנת לשמור על כבודה של המחלקה היהודית בשב"כ, תוך רמיסת חירותו של קטין תמים וחף מפשע, ופגיעה בכל משפחתו וסביבתו".

בימין טוענים בנוסף, כי העצורים עונו על ידי השב"כ וכי הם זוכים ליחס משפיל מבזה ואף נפגעו פיזית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר