"שונאינו רוצים להכשילנו"

מנהיג 'הפלג' מבהיר: "לא ניטול חלק בבחירות הקרובות"

הגאון רבי צבי פרידמן, הנחשב לאחד המנהיגים הבולטים ב'מועצת הפלג', מבהיר במכתב מיוחד כי "סיעת 'בני תורה' לא תיטול חלק בבחירות הקרובות" ומאשים: "שונאינו רוצים להכשילנו" (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הגאון רבי צבי פרידמן (צילום: שמואל דריי)

פרסום ראשון: לאור הניסיונות השונים להביא לריצה משותפת עם 'הפלג הירושלמי' בבחירות הקרובות לכנסת ה-21, כדי להגדיל את כוחה של 'יהדות התורה' בכנסת, מבהיר המנהיג הרוחני של המפלגה כי אינם מתכוונים להשתתף בבחירות.

בין היתר, היה זה שמו של יהושע פולק, שנחשב בשנים האחרונות לאיש מפלגת 'בני תורה', שעלה כמי שיוצב ברשימה, כדי להביא לתמיכת 'הפלג' בבחירות.

הערב (שלישי) מפרסם 'כיכר השבת' לראשונה כי ההנהגה הרוחנית של 'הפלג הירושלמי' אומרת לא נחרץ לכל יוזמה הקשורה לבחירות הקרובות.

הגאון רבי צבי פרידמן, רב שכונת אור החיים בבני ברק וגאב"ד בד"צ מסורת, הנחשב לאחד המנהיגים הבולטים ביותר ב'מועצת' של 'הפלג', כתב מכתב נחרץ לתלמידו של הגר"ש אוירבך זצ"ל - הרב יחיאל אונא, בו הוא מבהיר את עמדת 'הפלג' באשר לבחירות.

מכתבו המלא המתפרסם לראשונה 'כיכר השבת' לא מותיר ספק - סיעת 'בני תורה' שהתמודדה בבחירות לרשויות המקומיות, לא תתמודד לכנסת בשום צורה. יצין כי המכתב נשלח ביום שישי האחרון ערב שבת פרשת בא.

"שמעתי מפיך", כותב הגר"צ פרידמן, "שבכלי התקשורת מודיעים, שכאילו אנשי "בני תורה" הנאמנים לרבינו מרן רבי שמואל אויערבאך זצוק"ל מנהלים שיחות אודות השתתפותם בבחירות.

"הזדעזעתי למשמע זאת, ויסכר פי דוברי שקר וחס וחלילה מתכנית מעין זו, וידוע לי נאמנה, שאין שום תכנית להשתתף בבחירות, בידוע אשר כתב מרן הסטייפלער זצוק"ל כי בעניין הבחירות דנים בכל בחירות לגופם, ולפי המצב בשנים האחרונות, פשיטא שסיעת 'בני תורה' לא תיטול חלק בבחירות הקרובות בגלל הגזירות הנוראות בענין הגיוס והחינוך".

עוד כותב הרב פרידמן כי "הדרך היחידה להלחם בגזרת השמד היא שלא להתייצב כלל אף שכרוך הדבר בסיכון של מאסרים, וכן להפגין בענין זה בכל הכח. וכן עלינו לחזק הקמת והחזקת מוסדות עצמאים שאינם נתמכים ע"י המדינה, ושונאינו רוצים להכשילנו, לכן הם מפיצים שמועות זדון מעין הנ"ל". על החתום, "בברכה נאמנה, צבי פרידמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר