הרצח בארמון הנציב

בניהם של בני הזוג כדורי נפרדים: "אבא סבל הרבה ייסורים"

מתן כדורי, היושב שבעה על הוריו - הרב יהודה ותמר ז"ל - שנרצחו בביתם בארמון הנציב בירושלים, מספר ל'כיכר השבת' על הצדקה והחסד של אביו; אחיו, נתן, מספר על אבא שאהב את כולם (בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הרב יהודה כדורי ז"ל וזירת הרצח (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה ממשיכה בחקירת הירצחם של הרב יהודה כדורי ז"ל ורעייתו תמר ע"ה בשכונת ארמון הנציב בירושלים, בצל הדיווחים על התפתחות משמעותית בחקירת הרצח. על החקירה מוטל צו איסור פרסום.

הרב יהודה כדורי ז"ל

הערב (שלישי) סיפר, מתן כדורי, היושב 'שבעה' על הוריו שנרצחו, ל'כיכר השבת' על ההורים היקרים שאיבד. "מור אבי היה יהודי ירא שמיים גדול, תפילה זה הסובב של כל החיים שלו. כל הזמן, תפילות, תפילות, אמונה. התחזק, אין עוד מלבדו, אין עוד מלבדו. זה החיים שלו".

"איך אני משיג פרנסה לעובדים בא' לחודש? אין עוד מלבדו. אין עוד מלבדו. מסתכל, אין עוד מלבדו - משיג את העניינים. להבין כל דבר ככה", מספר מתן, "פעם הוא אמר לי: אל תקרא לייסורים ייסורים, לא ניסיונות - תיקונים. אנחנו באים לתקן. לא באנו פה לעולם... רבינו תם אומר 'נווה התלאות', כך הוא קורא לעולם הזה. באים לתקן".

מתן כדורי סופד להוריו ז"ל

מתן הוסיף וסיפר כי "הוא סבל הרבה, ייסורים על גבי ייסורים. אמא שלי היתה חולה יותר מארבעים שנה. הוא קיבל, הכיל את הכל, דאג לכל הילדים, דאג למשפחה. בעל רודף צדקה וחסד. עשרות של אנשים הוא עזר, נתן כספים, צדקות, בהתנדבות. אמרתי לו: 'אבא, טיים איז מאני! (זמן זה כסף). שווה כסף ההתייעצות'. (האבא השיב") 'לא כל החיים סובב סביב הכסף. אפשר גם לעזור בלי כסף'".

"היה יהודי, עם שם עולם", חתם מתן.

אחיו, נתן כדורי, דיבר בכאב על כך שהמשטרה מספרת לתקשורת דברים עוד לפני שהם, הבנים, יודעים שקרה משהו. "אבא היה איש חסד ותלמיד חכם", הוא מספר, "היה אוהב את כולם ומקבל כל אחד כמו שהוא".

הכניסה לבית המשפחה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בתוך כך, הערב דיווח משה נוסבאום במהדורה המרכזית של החדשות כי שכניהם של בני הזוג שנרצחו, סיפרו כי ביום חמישי האחרון, כשעלו במדרגות הבניין, סביב השעה 12:00 בצהריים, "הדלת שלנו הייתה פתוחה ושמענו את שניהם צועקים, בעיקר את תמי. יכול להיות שזה היה רגע קריטי, עד היום אני אוכל את הלב על זה".

הרב יהודה כדורי ז"ל

"יש לנו ייסורי מצפון שלא נכנסנו, כל כך כואב לנו. אני ואשתי מהמתח והפחד לא ישנו בלילה, לא ידענו למי להתקשר", הם סיפרו.

על ההתפחות שחלה בחקירה, דיווח נוסבאום כי ידרשו עוד יום או יומיים כדי שבמשטרה יוכלו לקבוע האם ההתפחות אכן תסייע לחקירה. לפי הדיווח, החוקרים סבורים כי בני הוג נרצחו ביום שישי.

  • בהכנת הכתבה השתתפו חיים גולדברג ויוחנן בלייך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר