צו איסור פרסום

הפרשיה המסעירה במערכת המשפט: איילת שקד תוזמן להעיד

הפרשה המסתורית שמסעירה את מערכת המשפט בישראל קיבלה הבוקר התפתחות משמעותית עם חקירתם של מספר מעורבים והזמנתם לחקירה של נשיאת העליון ושקד (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בניין להב 433 בלוד (צילום: יוסי זיליגר, פלאש 90)

הפרשה שמסעירה את עולם המשפט: על פי הדיווחים בתקשורת, התפתחות משמעותית חלה הבוקר (רביעי) בחקירת הפרשה שמסעירה את מערכת המשפט ונמצאת תחת צו איסור פרסום, עם הבאתם של החשוד המרכזי ומעורבים נוספים לחקירה ביחידת להב 433 בלוד. בנוסף דווח, כי נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות וכל חברי הוועדה לבחירת שופטים כולל שרת המשפטים איילת שקד יזומנו לעדות.

על פי הדיווח ב'וואלה' חוקרי משטרת ישראל התייצבו הבוקר בביתו של גורם העומד במרכזה של פרשה שמסעירה את מערכת המשפט. על פי הדיווח, התייצבותם החוקרים בביתו של האיש נחשבת לצעד חריג, שכן מדובר אישיות משפטית רמת מעלה, זאת ככל הנראה לקראת חקירתו באזהרה בהמשך.

על פי הדיווחים, ההתפתחות החדשה צפויה להביא להליכים נוספים וייתכן וצו הפרסום יוסר בחלקו במהלך היום.

לפי שעה, קיים צו איסור פרסום בנוגע לחקירה, אך על פי הדיווחים היא עברה מהשלב הסמוי לשלב הגלוי.

רק שלשום, לבקשת היחידה הארצית לחקירות הונאה, הוארך בחודש צו איסור הפרסום על הפרשייה המסתורית. הצו הוצא מלכתחילה בצעד חריג נוסף, ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה יואב תלם, התייצב בכבודו ובעצמו בבית המשפט וביקש צו איסור פרסום על הפרשייה.

בינתיים למרות חרושת השמועות שמסתובבת ברשת, גורמים מעטים במערכת יודעים את הפרטים האמיתיים. הם כוללים בעיקר את שרת המשפטים איילת שקד, נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות ופרקליט המדינה שי ניצן.

במערכת המשפט חוששים שהשמועות לצד החשש על אמיתותן יפגעו באופן קריטי באמון הציבור במערכת המשפט, אמון שהתדרדר בשנים האחרונות מטה מטה, אך כרגע עליהם להמתין עד שפרטי הפרשה יותרו לפרסום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר