תגובה מהקרמלין

הנשיא טראמפ סוכן של פוטין? "זה מטופש"

התייחסות ראשונה מבכיר רוסי על הדיווחים כי ה-FBI חקר האם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פעל כסוכן סמוי של רוסיה והנשיא פוטין: "מטופש, מה יש להגיב על כך?" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טראמפ עם פוטין (צילום ארכיון: שילה קרייגהד, הבית הלבן)

יורי אושקוב, יועץ בכיר לנשיא רוסיה ולדמיר פוטין, התייחס הלילה (חמישי) לדיווחים על חקירה סמויה שהתנהלה ב-FBI בחשד כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שימש כסוכן סמוי של נשיא רוסיה ואמר כי מדובר בדיווח "מטופש".

לדברי אושקוב: "זה מטופש, מה יש להגיב על כך?".

כזכור, בשבת האחרונה דווח בארה"ב כי ה-FBI פתח בבדיקה נגד הנשיא בעקבות פיטוריו של ראש ה-FBI לשעבר ג'יימס קומי. על פי ה'ניו יורק טיימס', הבולשת הפדרלית פתחה בבדיקה בחשד שטראמפ פועל לטובת רוסיה ועל כן פיטר את ראש הארגון קומי שחשד בפעילותו זו.

בעקבות כך אמר טראמפ בראיון ל'פוקס ניוז', כי שיחותיו עם פוטין אינן יוצאות דופן משיחות אחרות שהוא מנהל עם ראשי מדינה: "הייתה לנו שיחה מעולה", אמר טראמפ, "דיברנו על ישראל וביטחונה. אני לא מסתיר דבר, אין דבר שפחות אכפת לי ממנו".

גם מזכיר הבית הלבן הגיב כי הדיווח של ה'וושינגטון פוסט' איננו מדויק, וממשל טראמפ נוקט קו נוקשה כלפי רוסיה יותר מכל קודמיו, ואף הטיל סנקציות על רוסיה בעקבות פעילותיה: "הסיפור של הוושיגנטון פוסט כל כך לא מדויק, שזה לא מצדיק אפילו תגובה", אמר הדובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר