ההסלמה בדרום

נתניהו מאיים: "התגובה שלנו תהיה קטלנית"

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו סייר בבסיס שיזפון וצפה בתרגיל סדרת קרב משולבת של צוערי זרוע היבשה של צה"ל, והעביר מסר מאיים לארגוני הטרור ברצועת עזה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו בבסיס שיזפון (צילום: קובי גדעון, לע"מ; צילום: וידאו: איתי בית-און, לע"מ)

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו סייר היום (רביעי) בבסיס שיזפון וצפה בתרגיל סדרת קרב משולבת של צוערי זרוע היבשה של צה"ל. נתניהו העביר מסר מאיים לארגוני הטרור ברצועת עזה: "התגובה שלנו תהיה קטלנית".

רה"מ נתניהו אמר בנאומו כי "האויב העיקרי שאנחנו עומדים בפניו זה איראן. איראן מכריזה על כוונתה להשמיד אותנו בנשק גרעיני שאנחנו מחויבים לסכל, אבל איראן גם בונה כוחות סביבנו. היא רוצה ללפות אותנו.

"הם הקימו מבצר קדמי בלבנון, באמצעות חיזבאללה, הם הקימו מבצר דרומי בעזה שאותו תומכים חמאס והג'יהאד האסלאמי, ועכשיו הם רוצים להקים מבצר שלישי, ממש על גבולנו מול גולן, בהתבססות צבאית של צבא איראן בסוריה".

לדבריו: "אנחנו מחויבים להילחם בכל הדברים הללו. אנחנו הולמים בצבא איראן בסוריה. צה"ל הוא הצבא היחיד שנלחם בצבא האיראני בסוריה. אנחנו מנטרלים את נשק המנהרות, במבצע מגן צפוני עכשיו בלבנון, ואת נשק המנהרות בעזה. אנחנו בשלוש החזיתות האלו מול איראן וגרורותיה".

"אני בטוח ביכולת שלנו להכריע את האויב", הוסיף ראש הממשלה, "אנחנו מאותגרים מצפון ומדרום, וגם ממזרח וגם מזירות רחוקות - אנחנו יכולים לזירות האלה".

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר