"המכשיר יתפוצץ"

קנה מכשיר טרף "כדי להתעדכן על ביאת המשיח"

אישה חרדית שאלה את הגר"י זילברשטיין בדבר בעלה שרכש מכשיר טרף "כדי להתעדכן בביאת המשיח". הגר"י השיב כי הוא יתעדכן אחרון וכי המכשירים הללו - יתפוצצו (חרדים בארץ)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אישה חרדית שלחה שאלה מרתקת אל הגאון רבי יצחק זילברשטיין, רבה של שכונת רמת אלחנן וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה'.

"בעלי קנה מכשיר טרף", היא כותב בשאלתה שהובא בקובץ 'ווי עמודים' היוצא לאור על-ידי כולל 'בית דוד' בראשו עומד הרב, "שאלתי אותו בשביל מה אתה צריך את המכשיר, אמר לי, 'כוונתי לטובה, אני רוצה להיות מעודכן במה שקורה, כי אני מאמין בביאת המשיח שיכול לבוא כל רגע, וממילא אני רוצה להיות מהראשונים שהתעדכנו כשמשיח יגיע, ושם יש חדשות טריות, ואהיה מהראשונים שידעו שמשיח הגיע'".

"מה אני צריכה להשיב לו?", שואלת האישה את הרב זילברשטיין.

הגר"י השיב לאישה כי "טענה זו היא מגוחכת ביותר, ומכיון שאסור לאדם למלא פיו שחוק בעולם הזה, אי אפשר לשחוק במלא הפה, אבל אין לך דבר שמביא גיחוך כמו טענה מטופשת זו. כי כל אלו שיש להם מכשירים טמאים אלו, לא רק שיתעדכנו אחרונים, אלא הלוואי שיהיו בכלל מעודכנים".

"היה פעם איזה מחבל גדול שרצו לחסלו", סיפר הרב, "מה עשו, השתילו לו פצצה קטנה בתוך הטלפון שלו, וכשהרים את הטלפון ומצד השני של הקו וידאו שהוא אכן המחבל, לחצו על כפתור והטלפון התפוצץ, והוא כהיום נמצא בעולם שכולו רע".

הרב זילברשטיין הוסיף וענה לאותה אישה כי "אנו אומרים בעלינו לשבח 'והאלילים כרות יכרתון לתקן עולם במלכת שד-י', וכן בתפילות של הימים הנוראים אנו אומרים 'וכל הרשעה כעשן תכלה', ובוודאי כשמשיח צדקנו יגיע, והקב"ה יערה עלינו רוח טהרה ממרום, כל המכשירים הטמאים יתפוצצו, ולא ישאר מהם זכר, וכמה שיש שם יותר טומאה, כך הפיצוץ יהיה גדול יותר, ולא רק שלא יהיה שם עדכון על ביאת משיח, אלא שגם לא יהיה היכן לעדכן, והלוואי שלא יקרה נזק לשום אדם בישראל, כשמכשירים אלו יתפוצצו.

"ולכן צריך לומר לבעל שכמה שהוא יהיה יותר שמור ממכשירים אלו, כך יתעדכן מוקדם יותר בביאת משיח, וכמה שיהיה יותר מחובר, גם אם יזכה לראות את ביאת משיח צדקנו, אבל בוודאי שיתעדכן אחרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר