מחלקת הנדל"ן

עו"ד דודו ג'והן פרש ממשרדו של וינרוט

אחד מבכירי משרד וינרוט, עו"ד דודו ג'והן, הודיע על פרישתו והתמזגות עם משרדו של עורך הדין בועז בן צור, יחד עם עורכי דין נוספים ממחלקת הנדל"ן במשרד וינרוט (חדשות, משפט)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עו"ד דודו ג'והן (באדיבות המצלם)

נמשכת הדרמה במשרדו של עו"ד יעקב וינרוט ז"ל. אחד מבכירי המשרד, עו"ד דודו ג'והן, הודיע על פרישתו והתמזגות עם משרדו של עורך הדין בועז בן צור, המייצג שורת בכירים במשק הישראלי.

ל'כיכר השבת' נודע כי משרדו של בן צור יתמזג עם עו"ד ג'והן וצוות של שבעה משפטנים בכירים ממחלקת הנדל"ן של משרד י. וינרוט.

עו"ד ג'והן, עוזב את משרד וינרוט, לאחר שני עשורים. בשנת 2000 הוא נכנס לראשונה למשרדו של וינרוט ולאחר מכן, בשנת 2007, הפך לשותף פעיל במשרד, כשהוא מקים את מחלקת הנדל"ן.

במהלך השנים, כך נודע ל'כיכר השבת', קיבל עו"ד ג'והן מגוון הצעות ממשרדים מובילים אך תמיד סירב מפני כבודו של עו"ד וינרוט ז"ל. כעת, לאחר שנפטר ממחלה קשה והמשרד חווה לא מעט עזיבות, החליט עו"ד ג'והן לצאת לדרך חדשה יחד עם צוות המשפטנים שלו שמתמחים בענף הנדל"ן.

לקוחות הנדל"ן, כך נראה, צפויים לעזוב את משרד וינרוט בעקבות עו"ד ג'והן ולעבור אל משרדו החדש. בין הלקוחות הבולטים במגזר החרדי ניתן למנות את מתחם שנלר בירושלים ומתחמי בניה בבית שמש.

כזכור, לאחר פטירתו של עו"ד וינרוט ז"ל, עורכי הדין עמית חדד ואריאל רוט, השותף המנהל של משרד וינרוט, הודיעו על החלטתם לפרוש ולהקים משרד חדש ועצמאי.

ממשרד עו"ד ד"ר י. וינרוט ושות' נמסר: "ההיפרדות ממחלקת הנדל"ן נעשתה בהסכמה ואינה פוגעת בפעילות המשרדית השוטפת. משרד וינרוט מצוי בימים אלה בתנופת התחדשות מבורכת וכחלק מכך מפתח מחלקות ואפיקים חדשים, לרבות בתחום הנדל"ן. המשרד מאחל הצלחה לעו"ד ג'והן בדרכו החדשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר