"מה הוא מחדש לנו?"

ליצמן: "שגנץ יגיד - ליצמן בונה בתי חולים ואני אתמוך בו"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הגיב לנאומו של בני גנץ, יו"ר 'חוסן לישראל', והתמקד בנושאי הבריאות עליהם דיבר גנץ - בניית בתי חולים חדשים, ואמר: "בריאות לא עושים בדיבורים". צפו (חדשות בארץ)

התגובה של ליצמן (באדיבות המצלם)

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הגיב היום (רביעי) שוב לנאומו של בני גנץ, יו"ר מפלגת 'חוסן לישראל', אך התמקד בנושאי הבריאות עליהם דיבר גנץ בנאום הראשון שלו אמש בגני התערוכה.

“אמש הוקמה מפלגה חדשה", אמר ליצמן בנאום בכנס מניעת אי שיויון במערכת הבריאות, "בני גנץ הוא הכוכב שם. הוא נתן 'הודעה דרמטית' על מערכת הבריאות. אמר שמתחייב להקים עוד 2 בתי חולים בארץ. אחד בדרום ואחד בצפון".

"אם הייתי גנץ הייתי מפטר את היועץ שלו", המשיך ליצמן, "לך תגיד לגנץ שמשרד הבריאות כבר בשיא תכנון הבניה של בית חולים חדש בדרום בבאר שבע, שאנו כבר בהליכי רישוי של הותמ”ל, וגם בקרית אתא בצפון. מה הוא מחדש לנו?".

"אז שיגיד ליצמן בונה בתי חולים חדשים ואני אתמוך בו. אשמח מאד שיתמוך", הוסיף ליצמן.

ליצמן חשף חלק מדרישותיו בהסכם הקואליציוני הבא עליהן לא יתפשר ואמר: "אני אומר לגנץ בוא נראה בהסכם הקואליציוני שלך האם אתה מכניס סעיפים של בריאות. תוספת מיטות, הגדלת תקציב סל התרופות, תגיד בלי זה אין הסכם קואליציוני, שזה אני מתכוון לעשות, או שזה רק דיבורים. הרי הוא אומר ביטחון לא עושים בדיבורים אלא במעשים. אני אומר בריאות לא עושים בדיבורים אלא במעשים".

אמש, התייחס ליצמן לליברליות של גנץ בנושאים דתיים, כאשר בנאומו אמר שיקדם את ברית הזוגיות, מתווה הכותל ותחבורה ציבורית בשבת, ואמר כי "בני גנץ גילה הערב טירונות פוליטית. לדבר על שיתוף פעולה עם החרדים ובאותה נשימה להצהיר על תחבורה ציבורית בשבת, ברית הזוגיות וכותל רפורמי - זה לא יילך ביחד ולא יוכל להתממש".

"בני גנץ, ההיסטוריה מוכיחה ששמירה על ערכי המסורת והדת מהווה ערובה להצלחה פוליטית ומנהיגותית. בעוד נקיטת אג’נדה אנטי דתית הינה מתכון לכישלון", הזהיר ליצמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר