אשר פרזיס בסינגל בכורה: "בגג העולם"

הזמר והיוצר הצעיר בן ה-16, אשר פרזיס בסינגל חדש אותו הלחין וכתב יחד עם המלחין הרב אבי אברהם. השיר הוא סיפור חייו של פרזיס שנכתב לאחר זכיה בתחרות שירה (סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

'בגג העולם' הוא שיר הבכורה של אשר פרזיס, תלמיד במסגרת חינוכית לנוער מתמודד, שזכה במקום הראשון בתחרות השירה המקומית.

אשר פרזיס בן ה-16 יצק את רגשותיו לתוך שיר הבכורה שלו, אותו יצר בצוותא עם הרב אבי אברהם, מטפל רגשי ומייסד מרכז קומ"ה לקידום והעצמה, במסגרת מגמת מוזיקה וכישורי חיים שמתקיימת במרכז התורני אוהליך, בניהולו של הרב נתן צבי פינקל.

'תהליכים, עליות ומורדות, תחושות של תסכול ובדידות בצמרת, לצד חוויית הצלחה וסיפוק, תקווה וציפייה לעתיד טוב יותר' , משמשים בערבוביה במה שמתקבל בסופו של דבר כשיר מרגש מיוחד שפונה לליבו של המאזין ומצליח גם לפגוע.

פרזיס, שזכה ברוב קולות לפני מספר חודשים בתחרות 'כוכב נולד' שנערכה בחטיבה הישיבתית 'משכנותיך', וכבש את הקהל והשופטים בקולו הייחודי ובאנרגיות שהביא איתו לתחרות, קיבל בתמורה לזכייתו מלגת לימודים ותקציב להוצאת שיר וקליפ אישי משלו.

הנושא שנבחר לשיר היה סיפור חייו האישי שידע עליות ומורדות, חוויות הצלחה וכישלון והוביל אותו להעביר את המסר לנערים מתמודדים אחרים במצבו באמצעות כח השירה המרפא.

"מגמת מוזיקה וכישורי חיים בניהולו של הרב אברהם היא משאב נדיר שמוביל לצמיחה והעצמה אישית של התלמידים במסגרת" מסביר הרב פינקל, "המגמה מספקת אלטרנטיבה כשירה וממכרת לסף הריגוש הגובר של בני הנעורים בדורנו, לצד ערכים מוספים ואוריינטציה טיפולית מובהקת".

על עיבוד השיר שהוקלט באולפני הלל בב"ב, הופקד צביקה רוזנטל, כאשר ליווי הגיטרה נעשה ע"י דניאל קאופמן, תלמיד מוכשר נוסף במגמה שאף נטל חלק בתחרות בשירה ובנגינה משותפת.

במהלך שלוש השנים האחרונות הוציאו תלמידי המגמה למדיה מספר שירים וקליפים שאף יצאו כאלבום, מהם בולטים להיטים נוספים כ'רכבת הרים', 'מלך של דמקה' ו'להיות אני' שמצליחים לבטא ולשקף היטב באמצעות מילים ומנגינה את חוויית מציאות החיים המורכבת של הנערים המתמודדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר