בלעדי

ח"כ מקלב תקף את חקירת רצח הזוג החרדי: "טיפול פוגעני"

לאחר חקירת ילדי הזוג יהודה ותמר כדורי, תקף חבר הכנסת אורי מקלב את חוקרי המשטרה, ואמר כי חקירת הבנים האברכים משפילה, מאיימת ופוגענית: "קו אדום שאסור לחצות" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת. וידאו: באדיבות המצלם)

רצח משפחת כדורי בארמון הנציב ממשיך לעורר סערה: לאחר שאמש (רביעי), כינסו בניהם של הנרצחים מסיבת עיתונאים ותקפו את משטרת ישראל על צורת הטיפול, ל'כיכר השבת' הגיע תיעוד מדבריו של ח"כ אורי מקלב בכנס איגוד השמאים שהתייחס לפרשה המסעירה.

"היו אצלי הבנים של בני הזוג כדורי שנרצחו בארמון הנציב". פתח מקלב את דבריו. "כואב הלב, אנשים שבין רגע מודיעים להם שהאבא והאמא נרצחו אחרי יומיים שלא נמצאו, אפילו בתקשורת לא דיברו על זה הרבה". אמר מקלב.

בדבריו תקף ח"כ מקלב את התנהלות המשטרה: "עד היום לא מבינים מה קרה, לא נותנים להם להיכנס לדירה, לא מעדכנים אותם, הם היו חשודים, הטיחו בהם והאשימו אותם בהשפלות נוראיות קרוב מאוד לאלימות".

"אלו שני בנים שהאסון הגדול קרה להם, הקיאו בחדרי החקירות, דברים נוראיים. לפעמים יש דילמות האם לעזור, אמרו לי כבר היו מקרים שהילדים היו מעורבים, אבל בנושא הזה אין דילמה, הכל זה ניקור ואטימות, של המשטרה והמערכת החוקרת את המקרה".

דברי הילדים של משפחת כדורי, אמש

לדברי מקלב, "כל הטיפול של המשטרה מהרגע הראשון היה טיפול פוגעני, משפיל ומאיים על בני המשפחה בלי קרטוב של רגישות לילדים שבין רגע נשאבו לטרגדיה של לקיחת שני ההורים בדמי ימיהם, בין רגע הפכו ממשפחה חמה ותומכת לבנים שנאלצים להתמודד עם הדברים הקשים ביותר".

"לקחו שני אברכי משי מהכולל לחדרי החקירות, אלו דברים שלא ייאמנו. יש למצות את החקירה, אך ישנו קו אדום שאסור לחצות אותו".

בסיום דבריו אמר מקלב: "ישנם קווים מינימליים אנושיים של בני אנוש ובני תרבות, אלו דברים שלא יוכלו להשיב להם לעולם, שכחו שאלו אנשים שנפל עליהם עולמם ובמקום לתמוך בהם הוסיפו שבר על שברם כאשר הבנים מבולבלים וחסרי אונים, מדובר בבנים של נרצחים ואת זה המשטרה אינה לוקחת בחשבון אין שום סיבה בעולם לדברים מסוג זה". סיים מקלב את דבריו החריפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר