צו הריסה לבית המחבל הרוצח מפיגועי הירי

עאצם ברגותי ביצע לצד אחיו את פיגוע הירי בסמוך לעופרה, שהביא למותו של התינוק עמיעד ישראל איש-רן, ואף רצח את יובל מור-יוסף ויוסף כהן הי"ד בצומת גבעת אסף (צבא וביטחון)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בית מחבל לאחר הריסתו. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)

בית משפחתו של עאצם ברגותי, שביצע פיגועי ירי רצחניים בגבעת אסף ובצומת עופרה שביהודה ושומרון, ייהרס.

היום (שני), חתם מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, על צו ההריסה לבית בו התגורר עאצם. הצו הוצא למרות עתירת משפחת המחבל כנגד המהלך.

במקביל, בית אחיו של עאצם, המחבל צאלח ברגותי, צפוי להיהרס אף הוא, והודעה נמסרה בעניין לבא כוחו. עם זאת, למשפחה ישנה אפשרות לערער על כוונת ההריסה.

משפחות נרצחי הפיגוע בגבעת אסף הגיבו להודעה: "אנחנו דורשים מצה"ל להרוס את בית המחבל במלואו. נוסף על כך, יש להרוס את שאר בתי המחבלים מחוליית הרצח, וכן כל אלה שסייעו למחבלים להימלט ולהתחבא - היו שותפים מלאים לפיגוע וחובה להרוס את בתיהם.

"אנחנו דורשים ממערכת הביטחון להרוס את בתי המחבלים בהקדם ולא לגרור רגליים. בנוסף, אנחנו דורשים עונש מוות לחיית האדם וגירוש כל בני המשפחה, שכולם מעורבים בטרור", נמסר מן המשפחות.

שני המחבלים ביצעו יחד את פיגוע הירי סמוך ליישוב עופרה ביום 9 בדצמבר 2018, בו נרצח התינוק עמיעד ישראל איש-רן ז"ל ו-7 נוספים נפצעו.

בנוסף, ביצע המחבל עאצם ברגותי את פיגוע הירי בצומת גבעת אסף ביום 13 בדצמבר 2018, בו נפלו הלוחמים סמ"ר יובל מור יוסף הי"ד וסמ"ר יוסף כהן הי"ד ושניים נוספים נפצעו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר