מסימני 'אדר'

פציעת הנער מנפץ בבני ברק; המשטרה פתחה בחקירה

בעקבות התלקחות הנפץ אמש על גופו של הנער בן ה-12 בבני ברק, שגרמה לפציעתו תוך דימום רב מגפיו, החלו היום חוקרי משטרת ישראל בחקירת האירוע החמור (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הפיצוץ (צילום: דוברות איחוד הצלה)

משטרת ישראל מודיעה היום (שני), כי היא פתחה בחקירת פציעתו של הנער בבני ברק כתוצאה מהתפוצצות זיקוק אותו הוא הכין בעצמו.

כזכור, אמש התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות קטין שנפגע בבני ברק כתוצאה משימוש בזיקוקים. הקטין (13) נפגע באורח בינוני, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שיבא שבתל השומר.

ל"כיכר השבת" נודע, כי הרופאים ב'שיבא' טיפלו בנער החרדי, והצליחו לשפר את מצבו, שכעת מוגדר כקל בלבד.

חובש 'איחוד הצלה' מוטי הופמן תיאר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בנער כבן 13 עם פגיעה בגפיו, כשלדברי חבריו הוא נפגע מנפץ שהתפוצץ. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני".

עדי ראייה הוסיפו, כי הנפץ שגרם לפציעה היה מ'ייצור ביתי', והמחזה במקום היה קשה, כאשר בגופו של הילד נוצר פתח כניסה ויציאה מהנפץ, בדומה לנזק שנגרם מירי קליע של נשק חם.

חלק מהנפץ שהילד הרכיב לבדו - והתפוצץ (צילום: דוברות ארגון הצלה)

חיים אורטנר וראובן דיין, מתנדבי 'הצלה', סיפרו: "היינו בסמוך ושמענו פיצוץ חזק, רצנו לכיוון מקום הפיצוץ ומצאנו ילד כבן 12 שסיפר שהרכיב לבדו נפץ עוצמתי שהתפוצץ לו בידיים - וכתוצאה מכך נפצע בגפיו התחתונות. יחד עם כוננים נוספים מארגון הצלה, ביצענו חבישה ועצירת דימומים עד להגעת ניידת טיפול נמרץ, שפינתה אותו להמשך טיפול רפואי בחדר הטראומה בבית החולים".

כאמור בעקבות הדיווח למשטרה, חוקרים וצוותי זיהוי פלילי הגיעו לזירת האירוע, ברחוב האדמו"ר מרדזימין בבני ברק, אספו ממצאים ושלחו אותם למעבדה, שם הם ייבדקו.

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

"על אף העובדה שמדי שנה אנו עדים לפגיעות של בני נוער כתוצאה משימוש בנפצים, חזיזים וזיקוקים, ישנם גורמים שממשיכים להפיצם לקראת חג הפורים", אומרים במשטרה.

כמו כן, "משטרת ישראל מגבירה את פעילות האכיפה, על מנת למנוע את ההפצה של אותם צעצועים מסוכנים, ובמקביל פונה לבני הנוער ולהורים, להימנע ולמנוע את השימוש באותם 'צעצועים מסוכנים', שהשימוש בהם הוא אסור על פי חוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר