ההשפלה • היום שאחרי

ש"ס תוקפת: דגל התורה הוכיחה שהיא פדרציה של חצרות

בש"ס מנסים להבין את ה'בגידה' ו'חציית קו האדום' של 'דגל התורה' ומאשימים את מלחמת החצרות הליטאית • ב'דגל' מתקשים להעניש את 'המורדים' • בכירים בש"ס: "נתנו הכל וקיבלנו זירו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

בזמן שבש"ס ממשיכים לעסוק ברעיון 'המפץ החרדי', אליו מתנגד ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה, ומרבית חברי הכנסת, המפלגה זכתה אמש להשפלה נוספת מצד הסיעה הליטאית.

"ש"ס קיימה את ההסכם עם 'דגל' במלואו" אומר ח"כ בתנועה: "מה קיבלנו בתמורה? זירו. כלום. אין לנו פרצוף לצאת לרחוב האלעדי, הזהירו אותנו שאחרי בית שמש אנחנו צריכים להחזיר בתשובה משלנו ולהיכנס לקואליציית פרוש, 'המושכים בחוטים' בסביבת דרעי התנגדו, רצו להמשיך את ה'ציר', והנה - התשובה הגיעה והיא הייתה צפויה".

ח"כ יעקב מרגי החריף את המתקפה מצד ש"ס וכתב נגד הסיעה הליטאית: "דגל התורה הוכיחה הערב שהיא פדרציה של חצרות שכל אחת מושכת לכוון אחר. זה קרקס. עצוב לי על המפלגה שבעבר התיימרה להנהיג את הציבור החרדי. אני גאה בתנועת ש״ס שמובילה הנהגה אמיתית ומאוחדת הנשמעת כולה לדעת תורה".

מרגי הזהיר מפני רעיון 'המפץ החרדי': "הוא שאמרתי מה שהיה הוא שיהיה אי אפשר לסמוך על דגל התורה בשום הסכם שוב בגידה באלעד, יש כאן מפח נפש חרדי ולא מפץ חרדי. היום במוניציפאלי מחר בכנסת. מילה של שס זו מילה. מילה של דג"ת זו בגידה".

בינתיים, גורמים ב'דגל התורה' אומרים כי יתקשו להדיח את חברי המועצה ברדוגו ושפירא שהצביעו בעד התקציב בניגוד להנהגה הפוליטית במפלגה: "הם קיבלו הוראה מהגאון רבי דוב לנדו, וזה לאחר שהתייעצו עם ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שהנחה אותם לעשות ככל אשר יורה להם הגר"ד".

ב'דגל' מעריכים כי ההוראה של הגר"ד לנדאו הייתה יודעה כבר בתחילת השבוע, אך באלעד חששו שגורמים בהנהגה הפוליטית ינסו לטרפד את האישור - כפי שהתרחש בעבר - ולכן שמרו על כך בחשאיות עד ההצבעה במועצת העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר