המאבק מול קליש

שביתה בחיפה: אין גני עירייה, דוחות וארנונה

ימשיכו לפעול: החינוך המיוחד, ובית החולים בני ציון בעיר • "בעקבות הודעת ועד העובדים על המשך השביתה, אנו נאלצים להודיע על המשך שביתת שירותי העירייה" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עינת קליש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שביתה בחיפה: סכסוך העבודה בעיריית חיפה, בין העובדים לבין ראש העיר החדשה עינת קליש רותם, נמשך גם היום על כל המשמעויות שלו (חמישי).

ועד עובדי עיריית חיפה הודיע הבוקר (חמישי), כי גם היום תימשך השבתת העירייה מאחר וטרם הושגה כל התקדמות במגעים שנעשים מול ראש העיר.

בהודעת העירייה נמסר: "בעקבות הודעת ועד העובדים על המשך השביתה, אנו נאלצים להודיע על המשך שביתת שירותי העירייה. גני הילדים לא ייפתחו, להוציא את גני הילדים של החינוך המיוחד.

"בתי הספר היסודיים והתיכוניים יפעלו כסדרם, ובחינת הבגרות בהיסטוריה תיערך כמתוכנן. גן החיות והמוזיאונים יהיו פתוחים ללא עלות לתושבי חיפה בהצגת תעודת זהות".

מדובר כעת ביומה השני של שביתה זו, לאחר ששלשום (שלישי) הכריז הוועד על שביתת אזהרה למשך יום אחד. הסכסוך נובע משורה של נושאים, ביניהם 24 עובדי תברואה זמניים שפוטרו ממשרתם ללא כל הודעה מוקדמת.

בהודעת ראש הוועד שלשום, נכתב: "עובדי עיריית חיפה שובתים, חוץ מעובדי החינוך המיוחד ועובדי בית החולים בני ציון שיפעלו כרגיל. העובדים חוו התקפה חסרת רסן מצד ראש העיר נגד עובדי העירייה, דבר שלא הותיר לנו כל ברירה אלא לפעול בכל הכוח כדי לשמור על כבודנו ועל ביתנו.

"חשוב לנו להבהיר שכל מה שאנחנו מבקשים זה לשמור על הקיים, ללא פגיעה בציבור העובדים ותנאי העסקתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר