התפללו לרפואתו

פעוט נכווה ממים רותחים בביתו בחיפה - מצבו מוגדר קשה

פעוט ממשפחה חרדית נכווה ונפצע באורח בינוני לאחר שקומקום מים רותחים נשפך עליו. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לביה"ח להמשך טיפול (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פעוט ממשפחה חרדית נכווה ממים רותחים בביתו בחיפה. חובשים באיחוד הצלה מרחב כרמל העניקו לו סיוע רפואי ראשוני. מאוחר יותר מצבו הידרדר והוא כעת מורדם ומונשם ומעבירים אותו לבית החולים תל השומר.

שאול כחלון חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפעוט כבן שנה וחצי שנכווה בפלג גופו העליון. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם שבסמוך".

חובש בכיר במד"א מוחמד חאזם סיפר: "כשהגענו לדירה ראינו את הפעוט שהיה בהכרה מלאה עם כוויות ממים רותחים בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל קירור עם מים סטריליים ופינינו אותו במהירות לבי"ח רמב"ם כשמצבו קשה ויציב."

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים להורים ומבוגרים למקם את מיחם המים או הקומקום החשמלי הרחק מהישג ידם של ילדים. חשוב גם לוודא שכבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי נמצא במיקום שאין לילדים גישה אליו.

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מציין, כי לאחרונה (בפרט בערבי שבתות וחגים ובימי החורף הקרים) אירעו מספר רב של מקרים דומים וחשוב להפיק לקחים ולנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אסונות מיותרים.

שמו לתפילה: מאיר צבי בן יהודית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר