ניסים ברוך בסינגל חדש: "אדון עולם"

סינגל חדש למוסיקאי והטנור ניסים ברוך – "אדון עולם" שיר אותו הלחין בעצמו. על העיבוד וההפקה המוזיקלית אשתו הפסנתרנית אלכסנדרה ברוך וג'ף הורביץ (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

ניסים ברוך, שהיה מוסיקאי בכיר ופופולארי בצרפת ומאז שהתחזק מקדיש את זמנו להכשרת חזנים ובעלי תפילה בסינגל חדש העונה לשם "אדון עולם" אותו מבצע ניסים ברוך בקולו הטנור-לירי, מציג סגנון אחר ומעניין ומהווה המשך ל"טיפות של אור" - האלבום החדש שבדרך.

ברוך, בן 58 ותושב ירושלים, נחשב לאחד מהמורים המובילים בישראל לפיתוח קול, ובין תלמידיו חזנים וזמרים מוכרים. זמר אופרה בעל קול ייחודי, הוא מייסדה ומנצחה של מקהלת החזנים "גשר המיתרים".

לפני כשמונה-עשרה שנה עלה מצרפת לישראל, במסירות נפש ומתוך אהבה לארץ הקודש. בין היתר הפיק ניסים ברוך אלבום חזנות שזכה לתשבחות מחזנים בכל רחבי תבל ביניהם גדול החזנים החזן משה שטרן.

ששה אלבומים שחרר נסים ברוך עד עתה. כל אחד מהם בסגנון אחר. הוא נשוי לפסנתרנית אלכסנדרה ברוך והיא תורמת את כישוריה גם בסינגל החדש בנגינה ובמלאכת העיבוד לצידו של ג'ף הורביץ שעיבד את התפקידים לתופים וגיטרה בס. המיקס משותף לג'ף וניסים ברוך והוקלט באולפן הפרטי של ברוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר