כתב אישום

ערבי ניסה להצית מצלמה משטרתית • צפו

לוחמי המסתערבים של משמר הגבול לכדו חשוד בשכונת א-טור שבמזרח ירושלים, כשהוא מבעיר צמיג במטרה לחבל במצלמות ביטחון שהציב המשטרה, ומסכן רכוש נוסף (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
החשוד במעשה (צילום: דוברות המשטרה)

חשוד שניסה להצית מצלמת ביטחון משטרתית במזרח ירושלים, נעצר בפעילות מסתערבי משמר הגבול של משטרת ישראל והוגש כנגדו כתב אישום.

בלילה בתחילת החודש נערכו לוחמי המסתערבים, לסיכול הצתת מצלמות הביטחון המשטרתיות הפרוסות במזרח ירושלים. זאת לאחר מספר ניסיונות לפגוע באותן מצלמות, שתפקידן לסייע למשטרה באכיפה.

"במסגרת הפעילות בא-טור זיהו הכוחות חשוד שאחז בידיו צמיג, ומה שנראה כמו בקבוק שהכיל על פי החשד חומר דליק. החשוד אף נראה בהמשך מגיע לאחד מהעמודים עליהם מוצבת מצלמת ביטחון, מצית את הצמיג ועוזב את המקום", נמסר מהמשטרה.

בכתב האישום, שהוגש נגדו בבית המשפט המחוזי בירושלים ע"י פרקליטות מחוז ירושלים, נאמר כי הנאשם הצטייד בצמיג רכב, בנוזל מאיץ בעירה ובמצית. לאחר מספר דקות המתנה, ניגש הנאשם לעמוד המצלמות, הניח את הצמיג בסמוך לעמוד והצית אותו, כשהוא מסכן כלי רכב שחנו בסמוך לעמוד.

לאחר מכן, שפך הנאשם את הנוזל על הצמיג הבוער בכדי להגביר את האש. הצמיג שהובער התלקח על עמוד המצלמות, ואש ניצתה על עמוד המצלמות ובסביבתו. כתוצאה ממעשיו, נגרם נזק רב לעמוד המצלמות ותשתיות החשמל שבו.

הנאשם ניסה להימלט מהמקום, אך לוחמי המסתערבים פעלו תוך הסוואה והיטמעות בשטח והביאו למעצרו.

הוא מואשם כעת כי שלח אש במזיד בדבר לא לו, במטרה לפגוע בנכס של המדינה.

"מדובר בפעילות חשובה מאוד, שמוכיחה שוב שמשטרת ישראל פועלת בנחישות אל מול גורמי טרור שבכוונתם לפגוע בכוחות הביטחון ובתשתיות ביטחוניות", אמר גורם במג"ב, והוסיף: "הפעילות היזומה וחסרת הפשרות של משטרת ישראל מול גורמי טרור ופשיעה במזרח ירושלים תימשך."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר