יממה אחרי האסון

נוסע מתאר באימה: "נהג האוטובוס דהר בפראות, פחדנו"

יממה אחרי אסון התהפכות האוטובוס של חברת 'קווים', נהג של החברה, נסע במהירות חריגה מביתר עילית לקריית גת. אחד הנוסעים מתאר את הפחד: "עקף משאיות, עלה על קו הפרדה רציף" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האוטובוס ומהירות הנסיעה (צילום: ד', הנוסע)

אימה בכביש: ד', אברך שנוסע קבוע, מעל שנתיים וחצי, בקו 132 של 'קווים' מביתר עילית לקרית גת, הלוך וחזור, מתאר בשיחה עם "כיכר השבת", חווית נהיגה חריגה עם אחד מנהגי החברה, שנסע במהירות מופרזת לאורך כל הדרך, וזאת יממה בלבד לאחר אסון התהפכות האוטובוס.

"קודם כל אני רוצה להבהיר שחברת 'קווים' היא חברה טובה", מספר ד' בפתח השיחה, במהלכה הוא מספר על התקרית שחווה שלשום (שני) בעת נסיעתו באוטובוס, בתקווה כי החברה תגביר את הפיקוח על הנהגים.

"נסעתי באוטובוס של 20.50 בחזרה לביתי מביתר עילית לקרית גת אחרי יום עבודה", מתאר ד', "האוטובוס איחר ב-10 דקות, כשהנהג יצא מן העיר הוא החל לדהור בפראות. הוא עקף משאיות ונסע מעל המהירות המותרת במשך כל הדרך, עשה סיבובים מופרעים במהירות מופרזת, היה פחד".

מהירות הנסיעה לפי ה'וויז' (צילום: ד', הנוסע)
מהירות הנסיעה לפי ה'וויז' (צילום: ד', הנוסע)

"רגעי הלחץ היו בצומת נחושה, שם הכביש מפותל מאד", הוא מספר, "בגלל שהנהג יצא באיחור וכנראה היה בלחץ שיפספס את ההפסקה שלו לפני הנסיעה הבאה, הוא עלה על קו הפרדה רציף, עקף שתי מכוניות ורכב שהגיע ממול נאלץ לרדת לשוליים".

ד' ממשיך ומספר: "צעקתי עליו, אמרתי לו: 'תירגע, נהג. אתה מושפע ממשהו', והוא לא התייחס. אמרו לו: 'נהג, זה לא בסדר', אבל הוא המשיך לדהור".

האוטובוס (צילום: ד', הנוסע)

"כשירדתי מהאוטובוס פניתי לחברה, וביקשתי כנוסע קבוע לטפל בנהג הזה ולהודיע לי שטיפלו בו. עד עכשיו לא חזר אלי שום נציג", הוא מספר, "הנציג שדיברתי איתו אחרי הנסיעה היה ממש נחמד ואף פתח פנייה, אך אמרתי לו שמניסיון העבר פתיחת פנייה לא תעזור".

"אנחנו יומיים אחרי המקרה ועדיין לא חזר אלי שום נציג מחברת 'קווים', אני קורא לחברה לבצע יותר אכיפה כלפי הנהגים", הוא מסיים.

גורמי משטרה, אמרו ל'כיכר השבת' באשר לסיפור זה ואירועים דומים שעלולים להתרחש בעתיד: "במקרים כאלה חלה חובת הצלת חיים על כל אחד , לכן תתקשרו מיד למוקד 100 של משטרת ישראל ותדווחו בזמן אמת על האירוע. אין מה לחשוש, מאחר והצלת חיים קודמת לאי נעימות".

"כיכר השבת" פנה אל חברת 'קווים' לקבלת תגובה, אך זו לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר