רבני המשטרה בישיבה משותפת עם רכז ההלכה באיחוד הצלה

במסגרת שיתוף הפעולה בין ארגון איחוד הצלה למשטרת ישראל, התקיים בשבוע האחרון שיעור מיוחד על ידי רכז ההלכה באיחוד הצלה הרב נפתלי הלפרין (חרדים)

(צילום: יח"צ)

במסגרת שיתוף הפעולה בין ארגון איחוד הצלה למשטרת ישראל, התקיים בשבוע האחרון שיעור מיוחד על ידי רכז ההלכה באיחוד הצלה הרב נפתלי הלפרין לכלל רבני משטרת ישראל בראשות רבה הראשי של המשטרה הרב רמי ברכיהו במטה הארצי במשטרת ישראל. השיעור עסק בסוגית החומרות בדיני פיקוח נפש. בהתנהלות באירועי נעדרים. בטביעות בים ובכנרת וכן בהפעלת סירת הצלה וצוות צוללנים לאיתור אנשים שטבעו בשבת וחג. בנוסף עסקו הרבנים בהגדרות ספק פיקוח נפש בהלכה והובאו שיטות הפוסקים בסוגיות הנ"ל.

בהמשך השיעור נידונה התמודדות עם טראומות נפשיות והודעה למשפחות שכולות במקרים טרגיים וכן החשיבות לעבודה משותפת על פי ההלכה של כלל גופי הצלה בטחון וחירום, כמו כן הוסבר על שיטת הפעלת מוקד איחוד הצלה והפעלת הכוננים ברחבי הארץ בשבתות וחגים והוצגו פתרונות הלכתיים לפעילות במקרי בטחון וחירום על פי ההלכה.

בסיום הישיבה הודה הרב הראשי של משטרת ישראל לרב הלפרין ואמר כי הנושאים אותם העלה יסייעו מאד לרבני המשטרה במשימותיהם השוטפות וכי הוא בטוח שיחד ניתן למצוא פתרונות לרבים מהמצבים המורכבים איתם מתמודדים כוחות הביטחון וההצלה במדינת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר