סוער בטבריה

מכה לרון קובי: בית המשפט ביטל את ישיבת המועצה שקבע

ראש עיריית טבריה רון קובי הזמין את תושבי העיר לישיבת מועצה "חגיגית" ושנייה במספר, אלא שביהמ"ש הוציא צו מניעה נגד כינוס הישיבה. ביום ראשון - עצרת תפילה (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
כינוס הנציגים בבית הגאב"ד (באדיבות המצלם)

יתחילה סברו חברי המועצה כי מדובר בפצצה פוליטית שיטיל ראש העיר כשיודיע כי יש מצטרף חדש לקואליציה, מה שיאפשר לו להרכיב קואליציה ולאשר את המינויים, אולם בירור קצר העלה כי אין שום שינוי ורוב חברי המועצה מתנגדים לכינוס המליאה.

ראש העיר לא סיפר שכי עדיין אין לו קואליציה או רוב לאישור המינויים וכך התברר כי הגוש החוסם חזק מאי פעם.

חברי האופוזיציה, שהם הרוב, הגישו צו מניעה נגד קיום הישיבה ואכן בשעות הצהריים (חמישי) ביהמ"ש קיבל את התביעה והורה לבטל את האירוע, למורת רוחו של ראש העיר

גורם בעיר אומר ל'כיכר השבת' כי "למהלך הזה שותפים אישי ציבור מכל המגזרים כולל הציבור החילוני, יחד עם יועצים אסטרטגיים שהחליטו לשים קץ לפעלוליו של רון קובי ולהביא את העיר לועדה קרואה"

בתוך כך כלל חברי המועצה החרדים והדתיים בעיריית טבריה התכנסו ביום רביעי בבית הגאב"ד הגאון רבי אברהם דב אוירבך.

בקריאה מיוחדת שפורסמה לאחר מכן נכתב: "בעוה"ר נבחר לראשות העיריה אדם מופקר צר ואויב שאין לו שום תוכן ורק לעקור את הקדוש והיקר לנו. ובא לפגוע בשבת קודש ברגל גסה ובגאווה ובחוצפה ובעזות פנים בדברים שאף אחד לא העיז ליגע בהם".

כמו כן נכתב כי "הוחלט על עצרת זעקה ותפילה על קברו של המייסד והבונה של עירנו הק' טבריה הצדיק רבנו חיים אבולעפיא זיע''א ביום ראשון הקרוב בשעה 12:00 לפני הצהריים", בהשתתפות הגרא"ד אוירבך.

תגובת ראש העיר רון קובי לא התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר