לפני הבחירות

הערכה: כתב אישום נגד נתניהו גם ב'תיק 2000'

דיווח: היועמ"ש יגיש כתב אישום נגד נתניהו גם בתיק 2,000; מסתמן כי סעיף האישום יהיה ניסיון לקבלת שוחד - ולא שוחד, כפי שרצו לטעון בתחילה כנגד ראש הממשלה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מנדלבליט ונתניהו בימים יפים יותר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

על פי הדיווח הערב (חמישי) של חברת החדשות, מסתמן כי היועמ"ש אביחי מנדלבליט, הכריע על הגשת כתב אישום נגד רה"מ נתניהו בכפוף לשימוע גם בתיק 2,000 - מגעיו של נתניהו עם מו"ל ידיעות אחרונות ארנון נוני מוזס. סעיף העבירה המסתמן הוא לא שוחד, אלא ניסיון לקבלת שוחד.

על פי הדיווח, זהו התיק המורכב ביותר להכרעה, בתיק הזה היו הבדלי גישות קוטביים בין חברי הצוות סביב היועמ"ש.

מנדלבליט הסתייג תחילה מהתיק, ההקלטות של ארי הרו בין רה"מ למוזס המתינו אצל היועמש למעלה מ-8 חודשים, עד שאישר למשטרה לחקור בכלל את ראש הממשלה. היועמ"ש תחילה הסתייג, אבל על פי חברת החדשות היועמ"ש שינה את עמדתו ובנקודת הזמן הנוכחית הוא נוטה לקבל את עמדת עוה"ד ליאת בן ארי פרקליטת ת"א מיסוי כלכלה ופרקליטות המדינה שסבורים שצריך ללכת גם על התיק הזה.

מבחינת לוח הזמנים תאריך היעד כרגע הוא פרסום הודעת היועמ"ש לזימון רה"מ לשימוע עד לסוף החודש או לכל המאוחר עד תחילת מארס, וכל זאת כדי להיות בטווח חודש הימים קודם לבחירות.

מהליכוד נמסר בתגובה: "נראה שהיועמ"ש נכנע ללחץ של השמאל והתקשורת להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו בכל מחיר – ולפני הבחירות. בשימוע אחרי הבחירות, כשראש הממשלה יתעמת עם עדי המדינה וכשיחקרו עשרות עדים שטרם נחקרו ושמוכיחים את צדקתו, כל הטענות נגד ראש הממשלה יקרסו לחלוטין.

הזוי ששוקלים להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו שבלם לבדו את החוק לסגירת ישראל היום, כשאפילו לא חוקרים 43 שרים וח"כים שקידמו את החוק וקיבלו בעדו סיקור מלטף מנוני מוזס וידיעות אחרונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר