סערה ברשת

אושרת קוטלר: "שולחים את הילדים לצבא ומקבלים אותם 'חיות אדם'"

אושרת קוטלר, מגישת 'המגזין' ב'חדשות 13', התבטאה הערב נגד חיילי צה"ל ואמרה כי "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים ומקבלים אותם 'חיות אדם'", ועוררה סערה פוליטית (ברנז'ה)

אושרת קוטלר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אושרת קוטלר, מגישת 'המגזין' ב'חדשות 13', התבטאה הערב (מוצאי שבת) נגד חיילי צה"ל ואמרה בעקבות כתבה על התעללות בגדוד 'נצח יהודה' כי "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים ומקבלים אותם 'חיות אדם'. זו התוצאה של הכיבוש".

בעקבת דבריה פרצה סערה גדולה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתגובה כי "אני גאה בחיילי צה"ל ואוהב אותם מאוד. דבריה של אושרת קוטלר ראויים לכל גינוי".

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין אמר בתגובה: "‫שולחים את הילדים לצבא ומקבלים אותם ערכיים, מוסריים ופטריוטים עוד יותר מששלחנו אותם. זה הייחוד של הצבא שלנו, ואין לזה אח ורע בשום צבא אחר. כך היה וכך יהיה".

השר נפתלי בנט אמר בתגובה: "‏אושרת, התבלבלת. חיילי צה"ל מוסרים את נפשם כדי שאת תוכלי לישון בשקט. חיות אדם אלו המחבלים שרוצחים ילדים במיטתם, נערה שהולכת לטיול או משפחה שלמה שנוסעת בכביש. חיילי צה"ל הם הילדים שלנו, העוצמה שלנו. תתנצלי".

ח"כ יעקב מרגיש מש"ס אמר בתגובה כי "‏אושרת קוטלר חייבת להתנצל מיידית! אמירה קשה שפוגעת בחיילי צה"ל המסורים, האיכותיים והמוסריים בזמן שהיא מסיתה נגדם הם יושבים בעמדות קפואות בחושך מדירים שינה מעיניהם להציל אותה ואת משפחתה משחיטה של מחבל רצחני".

רפי פרץ, יו"ר הבית היהודי אמר: "כמי שהקדיש שנים רבות בצה"ל וליווה יום יום את טובי בניה של מדינת ישראל בצה"ל על כל יחידותיו אני דורש מהגברת אושרת קוטלר להתנצל על דבריה המבישים. חיילי צה"ל הם מיטב בניה של מדינת ישראל, ציוניים אמיתיים. חוד החנית העומדים להגנת כל עם ישראל ומסכנים את חייהם בכל רגע כדי שכולנו, כולל אושרת קוטלר, נוכל לחיות במדינה הזאת".

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר האיחוד הלאומי, אמר בתגובה: "‏אושרת יקרה, מבין שאת עדיין בונה על שיריון אצל אחמד טיבי".

ח"כ מיכל רוזין ממרצ אמרה: "כמה קטן צריך להיות ראש ממשלה כדי לתקוף עיתונאית שבסך הכל אמרה את האמת? השירות בשטחים משחית את הילדים שלנו ומביא אותם למקרי קיצון של התעללות כמו בגדוד יהודה. תגנה את זה קודם.

"קוטלר מדברת באומץ נדיר - בלי להתקרנף ובלי למצמץ. הגיע הזמן שנסתכל בעינים פקוחות על המציאות הקשה של שליטה צבאית על מיליוני אנשים, ועל ההשלכות הקשות על המוסר של הילדים שלנו, כמו במקרה המזעזע שהתרחש בגדוד יהודה".

מחדשות 13 נמסר: "אושרת קוטלר היא עיתונאית דעתנית, שמביעה את דעותיה מעת לעת, כמו גם עיתונאים אחרים במערכת שמחזיקים בדעות אחרות. אושרת הביעה את דעתה האישית בלבד".

בסיום התוכנית, הבהירה קוטלר את דבריה ואמרה: "אני מבקשת להדגיש ושתבינו, ילדיי שלי, וגם חבריהם, כולם לוחמים קרביים בשטחים כבר הרבה שנים, גם חבריי. הביקורת שלי הופנתה אך ורק כלפי אותם חיילים שהשליטה שלנו על הפלסטינים בשטחים הביאה אותם לפגוע בחפים מפשע.

"רק אוסיף שמי שבאמת הקשיב לדבריי ולא רץ להתלהם עלי ברשת, בפתיח לכתבה, הבין שאני בכלל בעד להקל בעונשם של החיילים הנאשמים שכן אנחנו שלחנו אותם למציאות הבלתי אפשרית הזאת. טוב לכם? אני אמשיך להביע את דעתי בתוכנית הזאת. לא תצליחו להשתיק אותי!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר