תשלם מחיר?

סערת "חיות אדם": קוטלר זומנה לשימוע

מי שעוררה סערה גדולה, בעקבות הדברים שהשמיעה על חיילי צה"ל המשרתים בנח"ל החרדי, אותם הגדירה 'חיות אדם', עלולה לשלם על כך במחיר הכיסא שלה בערוץ 13 (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אושרת קוטלר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הסערה שחוללה אתמול מגישת 'חדשות 13' אושרת קוטלר עוררה הדים רבים ברשתות החברתיות, כשרבים קראו לפטר אותה מהגשת תכניתה 'המגזין'.

כעת נודע, כי בעקבות הרעש התקשורתי ולמעלה מ-2000 תלונות שהוגשו לרשות השנייה בעקבות דבריה, והנזק התדמיתי לחדשות 13, קוטלר צפויה להיקרא לשיחת הבהרה אצל המנכ"ל גולן יוכפז.

כזכור, קוטלר עוררה סערה בסיום שידור כתבה על לוחמי גדוד נצח יהודה ("הנח"ל החרדי") כשאמרה: "שולחים את הילדים לצבא לשטחים ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש".

קוטלר הגדילה את הלהבות כש"הבהירה": "ילדי שלי וגם חבריהם משרתים ביחידות קרביות בשטחים כבר שנים. הביקורת שלי הופנתה אך ורק כלפי חיילים שהשליטה שלנו כלפי הפלסטינים בשטחים הביאה אותם לפגוע בחפים מפשע. תמיד אגיד את דעתי, לא תצליחו להשתיק אותי".

בתוך כך, איש התקשורת אראל סג"ל, המזוהה כקול ימני בולט בתקשורת, אמר היום בפתח תכניתו ב'רדיו ללא הפסקה', כי בשביל שוק דעות חופשי צריך גם אושרת קוטלר וגם אראל סג"ל - שיוכלו לומר את מה שהם חושבים, מבלי לפחד שמפלגות פוליטיות כמו הימין החדש או עוצמה לישראל יפנו להתלונן עליהם ליועץ המשפטי לממשלה.

"יש פער של אלפי מיילים וקילומטרים, בין הדברים שהיא אמרה לבין הדרישה לפטר אותה ולפגוע בה משפטית", סיים סג"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר