ארבעה נעצרו

העוקץ: גנבו מיליונים מבעלי עסקים ונעצרו

הותר לפרסום: בתום חקירה סמויה, המשטרה עצרה ארבעה גברים, חברי חוליה, בחשד שגנבו בעורמה ובתחכום מיליוני שקלים מבעלי עסקים, אחד מהם אף פעל מהכלא (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המשטרה עצרה ארבעה גברים, חברי חוליה, החשודים כי גנבות מיליוני שקלים מבעלי עסקים, זאת בערמה ובתחכום.

ראשיתה של חקירת המשטרה הסמויה בדיווחים, שהתקבלו מבעלי עסקים בגין גניבת כספי הפידיון היומי מבתי העסק שלהם, בסך כולל של כ-2 מיליוני שקלים.

חוקרי יחידות ההונאה של משטרת מחוז ת"א ושל היחידה המרכזית במחוז ירושלים החלו בחקירה סמויה, במהלכה עלה חשד למעורבותם של כמה חשודים ובכללם, חשוד יליד 1982, שמרצה כעת עונש מאסר ממושך ולכאורה ביצע את זממו מתוך כותלי בית הכלא.

כך, נהג החשוד להתקשר מהכלא לבתי עסק שונים ולהזדהות כמנכ״ל או כבעל משרה בכירה אחרת בבית העסק. בתוך כך, התבקשו העובדים לשים את הפידיון היומי של בית העסק בצד ולהעבירו לנהג מונית שיגיע. בהמשך היו שולחים חברי החוליה נהג מונית שלקח את הפידיון היומי והעביר את הכספים לחברי החוליה.

לכל אחד מחברי החוליה היה תפקיד מוגדר וכתוצאה מפעילותם, הצליחו חבריה לקבל לידיהם כ-2 מיליוני שקלים.

עוד עלה מהחקירה המקצועית, שנוהלה כאמור בשיתוף פעולה בין שתי יחידות ההונאה המשטרתיות (ת״א, ירושלים) ושירות בתי הסוהר, כי החשוד שמרצה עונש מאסר עשה שימוש באפליקציה המאפשרת להזין שם וטלפון שיוצג למקבל השיחה. באופן זה, החשוד יכול היה לגרום בעורמה לקורבנותיו להאמין לזהותו הבדויה ולפעול להעביר לו וליתר חברי האת הפידיון היומי.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, בשבוע שעבר, עצרו בלשי משטרת ישראל בשיתוף שב״ס את החשודים והם הובאו לדיון בבימ"ש השלום ת״א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר