מרגש

איש הנטורי קרתא שנתן ממתק לחייל החרדי

"הוא התקרב אליי ואמר: 'כל הכבוד לך על השירות שלך בצבא למען כלל ישראל'. הוא התעניין ושאל היכן אני משרת ואף נתן לי חטיף במבה" • חייל חרדי מספר על אירוע יוצא דופן (חרדים)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
החטיף שהוענק לחייל החרדי (צילום: באדיבות המצלם)

בתקופה בה אנו שומעים כל כמה ימים על תקיפת חייל חרדי בידי קיצוניים, מעודד לשמוע סיפור דווקא הפוך. חסיד חרדי המשתייך ל'נטורי קרתא' שהתיישב ליד חייל חרדי, לא רק שלא תקף אותו, אלא בירכו על תרומתו ואף נתן לו חטיף במבה כאות הוקרה.

ר, חייל חרדי שנוסע לבסיס שלו בצבא כל יום באוטובוס מאזור חרדי בבית שמש, רגיל בכך שנועצים בו מבטים עוינים מחרדים קיצוניים שגרים בסמיכות אליו, ולפעמים אף 'זכה' להפגנות קטנות נגדו כשחיכה בתחנה.

אתמול (שני) בבוקר, כאשר התיישב ר באוטובוס, עלה כמה תחנות אחריו, חסיד המשתייך לקהילת נטורי קרתא והתיישב לידו.

"עליתי לאוטובוס לבוש מדים", מספר ר. ל"כיכר השבת". "ובאחת התחנות התיישב לידי אדם שנראה כאחד הנטורי קרתא. הוא הסתכל עליי, ונענע ראשו בחביבות כדרכם בקודש".

"התפלאתי בכלל שהוא ישב לידי" אומר ר. "שיחייך אליי - זה היה כבר מוזר..." כשירד החייל החרדי בתחנה הקבועה שבה יורד בכל יום, שם לב כי הלה יורד אף הוא באותה התחנה והולך בעקבותיו.

"הוא התקרב אליי", ממשיך ר. לתאר. "ואמר לי: 'כל הכבוד לך על השירות שלך בצבא למען כלל ישראל'. הוא התעניין ושאל היכן אני משרת ואף נתן לי חטיף במבה 'טורבו'. אף פעם לא טעמתי חטיף כזה לפני כן, אבל תתפלאו, זה היה טעים..."

"ברור לי שהוא ניסה במכוון לשנות את התדמית של הקיצוניים", מסכם ר. החייל החרדי, ומסיים באומרו "כל הכבוד לו!".

"אני דווקא לא רואה הרבה עוינות", אומר ר. ל"כיכר השבת". "וזה מה שבאתי להראות. נכון שיש קיצוניים ואף קרה לי פעם שהפגינו נגדי כשחיכתי בתחנת האוטובוס, אבל באופן כללי הציבור מעריך את החיילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר