חשוד נוסף נעצר בפרשת הונאת הקשישים

חשוד נוסף נעצר ומעצרו הוארך. החשד, כי סייע לחשוד המרכזי לעקוץ עשרות קשישים ברחבי ירושלים כשהוא מרמה אותם כביכול רכבם זקוק לתיקון דחוף באלפי שקלים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בהמשך להודעת המשטרה מאתמול (שני), אודות חשוד שפעל ברחבי ירושלים ועל פי החשד עקץ אלפי שקלים מקשישים בגילאי 60-90, וזאת באמתלה, כי ברכבם ישנה תקלה, עם מעצרו של החשוד וחקירתו במשטרה, איתרו החוקרים זהותו של חשוד נוסף בשנות ה-20 (מזרח י-ם), שעל פי החשד פעל יחד עם החשוד וסייע לו בביצוע העבירות.

החשוד הנוסף נעצר כבר אתמול בשעות הערב על ידי חוקרי המשטרה.

כזכור, במהלך החקירה הסמויה, התחקו חוקרי המשטרה אחר דפוס פעולתו של החשוד בן ה-42 תושב מזרח י-ם, ועלה כי הוא נוהג על פי החשד לאתר את הקשישים כשהם נוהגים לבדם ברכבם, פונה אליהם מיוזמתו תוך שמציג עצמו כמכונאי רכב, ובאמתלה כי הוא מזהה תקלה/קלקול ברכבם.

לאחר שהצליח החשוד לגרום להם לעצור בצד הדרך, על מנת לרכוש את אמונם אף דאג על פי החשד ליצור מצג של תקלה, למשל באמצעות שפיכת מים על המנוע בכדי להציג כי ישנה נזילה או ניתוק אחד הכבלים. בשלב זה על פי החשד דרש החשוד מהקשישים אלפי שקלים במזומן תוך התחייבות כי יתקן את רכבם, אך נעלם עם כספם והתיקון כאמור מעולם לא בוצע.

במשטרה מציינים כי בעקבות הפרסומים, החלו להתקבל בתחנות המשטרה תלונות נוספות שככל הנראה מתייחסות לדפוס פעולה דומה בו על פי החשד פעלו החשודים, והם נחקרות בשעות אלו.

שני החשודים נחקרו בגין קבלת דבר במרמה, עושק וזיוף, ומעצרם הוארך ע"י בית משפט השלום בירושלים עד לתאריך 26.2.19.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר