קרב על כל קול

הצבעה עדתית? עימות בין הח"כים אורי מקלב ומיכאל מלכיאלי

ח"כ אורי מקלב ביקר בקריית מלאכי והתבטא כי "הציבור אינו מצביע כהצבעה עדתית אלא על פי הוראתם וברכתם של גדולי ישראל", ח"כ מלכיאלי שיגר הודעה נזעמת בתגובה (חדשות)

מלכיאלי ומקלב. ארכיון (צילום: יונתן זינדלודו כהן - פלאש 90)

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה, ח"כ אורי מקלב, ערך הבוקר (שלישי) ביקור בקריית מלאכי, כחלק מהיערכות של 'דגל התורה' לבחירות לכנסת ה-21, אך אמירה אחת שהשמיעה שם, הצליחה להדליק את ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס, שמיהר לשגר תגובה חריפה.

מקלב נועד עם נציג 'דגל התורה' בעיר, שלמה מלכה ועם פעילי 'דגל' המקומיים בכדי לגבש תוכניות עבודה מסודרות למקסום כוחה של דגל התורה בעיר.

מקלב אמר לפעילים כי "לאחרונה קריית מלאכי התפתחה מאוד, ניכרת התפתחות הציבור החרדי בעיר, זה בא לידי ביטוי בבחירות המוניציפאליות האחרונות".

מקלב הוסיף ואמר כי "מוכח שהציבור אינו מצביע כהצבעה עדתית, אלא על פי הוראתם וברכתם של גדולי ישראל, דבר זה בולט במערכת הבחירות והציבור רוצה לחזק את הנציגות שלו, הציבור כאן מעריך את נציגי יהדות התורה ויהיה כאן גידול ניכור בתוצאות הבחירות".

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס אמר בתגובה לח"כ מקלב, בהודעה לתקשורת: "אולי לא שמעת אך כדאי שתפנים שליהדות הספרדית יש הנהגה ברורה של גדו"י תחת הנהגתו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן".

"הציבור הספרדי ללא יוצא מהכלל, שומע להוראתו של חכם שלום ומועצת החכמים ומצביע לש"ס", הוסיף מלכיאלי.

יצוין כי מקלב ומלכה נועדו גם עם ראש העיר אליהו זוהר, במטרה לעמוד אחר התפתחות הקהילה החרדית והתורנית במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר