ממלאים תפקידם באמונה

אלו הח"כים החרדים שלא טסו בכנסת ה-20

מתוך 16 הח"כים שלא טסו לחו"ל על חשבון עבודתם הפרלמנטרית, נמצאים שלושת ח"כי 'דגל התורה' וח"כ נוסף מסיעת ש"ס. הרשימה אינה כוללת שרים וסגני שרים (פוליטי)

גפני, מקלב, אשר ואזולאי (צילום: יונתן זינדל, הדס פרוש ומרים אלסטר, פלאש 90)

רבים מחברי הכנסת נוהגים לצאת לחו"ל על חשבון זמן עבודתם למען הציבור במליאת הכנסת, וברשימת 16 הח"כים שלא טסו כלל במהלך תקופת כהונתה של הכנסת העשרים, ניתן למצוא ארבעה חברי כנסת חרדים.

חברי הכנסת החרדים שלא טסו כלל לחו"ל, הם שלושת הנציגים של דגל התורה, חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר. בנוסף אליהם, גם ח"כ ינון אזולאי מש"ס לא טס לחו"ל בתקופת כהונתו בכנסת.

ברשימת העשירייה הפותחת של הח"כים שהוכתרו כשיאני הטיסות, נמצא ח"כ ישראל אייכלר מאגודת ישראל במקום העשירי, עם היעדרות של 14 ימים מהמליאה.

את הנתונים גיבשו במיזם "שקוף", שם מציינים כי הרשימה אינה כוללת את השרים וסגני השרים, שכן הם אינם מורשים לטוס על חשבון גורמים זרים. בנוסף, ברשימה נסקרו רק חברי כנסת המכהנים עדיין נכון להיום.

הם מציינים כמובן כי הטיסות הן רק זווית אחת לבחינת איכות עבודתם הח"כים, אך כאשר המליאה מתכנסת רק כמאה ימים בשנה – מגיע פרגון לנבחרי הציבור שלכל הפחות נמצאים בגבולות המדינה בזמן הזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר