צפו בראיון

מהרגע שהחוקרים דפקו על הדלת ועד סגירת התיק

הרב אריה כהן, סגן ראש עיריית ראשון לציון, נחקר בחשד לעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה ועוד. המשטרה המליצה להעמידו לדין אך התיק נסגר • צפו בראיון באופן 'כיכר' (חרדים)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

הרב אריה כהן, סגן ראש עיריית ראשון לציון ויו"ר ש"ס המקומית, נחקר בחשד לעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה ועוד. המשטרה המליצה להעמידו לדין אך התיק נסגר נגדו וכעת הוא זכאי לפי כל הדעות, גם למתנגדיו בעיר שלדבריו הובילו לחקירת המשטרה.

בראיון ל'ישי ורבינא בכיכר' סיפר כה על הרגע שחוקרי להב 433 דפקו על דלת ביתו: "הרגשתי לא נעים. בוקר אחד אתה מקבל דפיקות בדלת בחמש וחצי בבוקר, הבית רעד כולם התעוררו, חששתי שמי יודע מה קרה".

"לא העליתי בדעתי אף כיוון על מה החקירה. כשהוסבר לי במה מדובר אמרתי – עד כדי כך? לקח 3 שנים מפתיחת החקירה והמלצות המשטרה להעמיד אותי לדין עד ההחלטה לסגור את התיק".

כהן בטוח שהחקירה הגיעה על ידי גורמים שביקשו לסכל את מינויו לרב העיר: "כאשר נחקרתי בפעם הראשונה – זה היה על התואר רב שלי. היו כמה שניסו לסכל את מועמדותי לרבנות.

"גם סרוגים וגם חרדים עשו יד אחת נגדי. הם פחדו לאחר שראו אדם שפורץ קדימה עם סייעתא דשמיא גדולה מאוד".

בש"ס גיבו אותך ברגעים הקשים?

"בדרך כלל כן – אבל ציפיתי ליותר. עכשיו לאחר סגירת התיק כולם ללא יוצא מן הכלל יוצאים מגדרם לגבות אותי".

לדבריו: "אני ידעתי מהיום הראשון שאני חף מפשע. אשתי ישבה ובכתה ביום הראשון. זה הגיע עד כדי השמצות לנכדים שלי. חרדים שלנו מינפו את זה והשתמשו בזה לתועלתם הפוליטית. זה לא עזר להם"

"אני אהיה הרב הראשי של ראשון לציון" מצהיר הרב אירה כהן בסיום הראיון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר