"לטובת הציבור"

ליצמן מגיב לחשדות: "הכל היה על פי החוק"

סגן שר הבריאות החשוד כי פעל למניעת הסגרתה של מלכה לייפר לאוסטרליה תוך הפעלת סמכותו בניגוד לחוק, טוען כי פעל על פי חוק, כמו בכל פניות הציבור המגיעות אליו (משפט)

ליצמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

במהלך אירוע לציון פתיחת מחלקת ילדים חדשה בבית החולים ברזילי באשקלון היום (רביעי), התייחס סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לחשדות נגדו וטען כי פעל על פי החוק.

"יש לי הרבה מה להגיד, אבל אני לא יכול לדבר. הכל היה לטובת הציבור, הכל היה על פי החוק, בדיוק כפי שאני מתנהל עם כל פניות הציבור שלי", אמר ליצמן.

שלשום, על אף בקשת עורכי דינה של לייפר לשחררה, החליט בית המשפט המחוזי בירושלים להשאיר אותה במעצר, בהתבססות על חוות דעתם של רופאי השב"ס.

על פי החשד נגד סגן השר ליצמן, הוא פעל על מנת לסייע ללייפר, החשודה בפלילים ומבוקשת להסגרה לאוסטרליה. ליצמן נחקר באזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה שבמשטרה, בחשד "לביצוע עברות בתחום טוהר המידות".

ההתייחסות הראשונה של ליצמן לחקירה, הייתה בתחילת השבוע במהלך כנס נציגי הקהילות של אגודת ישראל. "המקרה שלי הוא רק על פניית ציבור, על אנשים שאני לא מכיר ושמעולם לא הכרתי. לא ידעתי אפילו על מה מדובר – ועזרתי. השתדלתי לעזור מבלי להיכנס לכל הפרטים. זו אגודת ישראל".

"אני יכול לגלות לכם שכשאלו אותי האם אני מכיר את האנשים, אמרתי להם שלא. חסידי גור? אמרתי להם לא. אז הם התפלאו למה עזרתי. אמרתי להם ש-80% מהפניות אליי הן מאנשים שאני לא מכיר, וזה אמת ויציב. וזו אגודת ישראל! אנחנו צריכים להמשיך בזה ולנסות לעזור לכולם. אני חושב, מקווה, שאצלי הדלת פתוחה לכולם. הצוות שלי חזק והוא עוזר לכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר